Takaisin Isännöintiliitto : Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit Julkaistu: 27.11.2018 Muokattu: 4.12.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Asiakkaat kiittelevät TVP Isännöinti Oy:n toimitusjohtajaa Pauli Molinia toimivasta viestinnästä. Kuva: Anna Vatén. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt tilanne on kääntynyt toisin päin: asiakastyytyväisyys on noussut, ja yritystä kiitellään hyvin toimivasta viestinnästä. Asukkaat patistelevat kokouksissa toisiaan kirjautumaan taloyhtiösivuille, jotta viestit saataisiin varmasti kaikille reaaliajassa. – Otimme puolitoista vuotta sitten käyttöön Asumisinfo-portaalin, eli taloyhtiösivut kaikille asiakkaillemme. Samalla sivuille lisättiin myös Asumisen tietopankin sisällöt, TVP-Isännöinnin toimitusjohtaja Pauli Molin kertoo. Myös taloyhtiösivut ovat helpottaneet viestintää ja asiakaspalvelua, kun asukkaat pystyvät tilaamaan ja ilmoittamaan suurimman osan asioista sähköisesti. – Pidämme kerran vuodessa myös hallitusten infotilaisuuden, mutta ihmiset eivät ole niihin kovin innoissaan tulossa. Nykyisin viestit halutaan lukea silloin kuin itselle sopii ja tieto pitää olla saatavilla 24/7, sanoo Molin. Seuraavana etappina yrityksessä lisätään vuorovaikutteista viestintää, kun taloyhtiöille aletaan tehdä asukaskyselyjä Talokysely.fi-palvelulla. Tarkoituksena on laatia kyselytulosten avulla kunkin taloyhtiön taloyhtiöstrategia. Uutishuoneeseen
Asumisen tietopankki Asumisen tietopankki Sivu 29.1.2025 Asumisen tietopankin valmis sisältö vastaa isännöitsijän puolesta 600 yleisimpään taloyhtiöasumisen kysymykseen. Palvelu asennetaan isännöintiyrityksen käyttämille taloyhtiösivuille.
Viesti+ Viesti+ Sivu 29.1.2025 Viesti+ tarjoaa isännöinnin käyttöön valmiit tiedotteet asumisen eri tilanteisiin. Täydennä valmis tiedote taloyhtiökohtaisilla tiedoilla.