Isännöintipäivät 2024

Aika: 18.-19.9.2024

Paikka: Tampereen Messu- ja Urheilukeskus 18.-19.9.2024. Isännöintiliiton 20-vuotis juhlavuoden kunniaksi järjestetään myös Isännöintigaala 2024 Tampere-talolla 18.9.2024.

Ilmoittautuminen Isännöintipäiville 2024 alkaa tiistaina 7.5.2024 klo 10.00 näillä sivuilla, jolloin myös ohjelma julkaistaan.

Liput ja hinnat

Aikataulu

Keskiviikko 18.9.2024

Isännöintipäivät alkavat keskiviikkona 18.9.2024 ilmoittautumisella, kahveilla ja kaikille seminaariosallistujille yhteisellä seminaariohjelmalla Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa klo 12.00. Seminaariohjelman jälkeen on luvassa verkostoitumista näyttelyssä myöhäisen lounaan ja after workien lomassa.

Isännöintigaala 2024 järjestetään Tampere-talolla keskiviikkoiltana, jolloin ovet aukeavat klo 19.30. Liput Isännöintigaalaan myydään erikseen, tutustuthan myös osallistumisehtoihin. Kaikille tapahtumaan osallistuville seminaariosallistujille ja näytteilleasettajaedustajille yhteinen jatkopaikka on Viihdemaailma Ilona.

Isännöintialan ammattilaisten yritysjohdolle ja esimiestyötä tekeville järjestetään keskiviikkona ennen muun seminaariohjelman alkua Johtamisen aamu -tilaisuus Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa klo 9.00 – 12.15. Johtamisen aamu -tilaisuuteen ilmoittaudutaan seminaari-ilmoittautumisen yhteydessä osallistumisehtojen puitteissa.

Torstai 19.9.2024

Torstaina 19.9.2024 tapahtumassa on luvassa kuusi seminaarifoorumia aamusta iltapäivään saakka. Voit vapaasti valita eri foorumeista sinua kiinnostavat puheenvuorot. Näyttely on avoinna osallistujille klo 10.00 – 14.00.

Muutokset mahdollisia.

• 1. Käyttäytyminen tapahtumassa

Isännöintipäivät on tarkoitettu positiiviseksi kokemukseksi kaikille siihen osallistuville, eikä Isännöintiliitto hyväksy tapahtumissaan minkäänlaista häirintää.

Häiritsevä käytös tarkoittaa esimerkiksi toisen ulkonäköön, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun, ikään, vammaan tai uskontoon liittyviä loukkaavia kommentteja. Häirintää on myös:

• Uhkaava esiintyminen
    • Esiintymisten tai puheenvuorojen asiaton keskeyttäminen
    • Epätoivottu fyysinen kontakti
    • Toisten rohkaisu edellä mainittuihin käytöksiin

Mikäli näet tai koet jotain edellä mainittuja käytösmalleja tai muutoin häiritseväksi kokemaasi käytöstä, ota yhteyttä tapahtuman järjestyksenvalvojiin tai Isännöintiliiton työntekijöihin.

Isännöintipäivillä on tarkoitus verkostoitua muiden isännöintialan ammattilaisten kanssa, mutta muistathan pitää keskustelun poissa kilpailulain vastaisista aiheista. Voit tutustua yleisiin tapahtumaohjeisiin täällä.

Isännöinntiliitolla on oikeus antaa porttikielto tapahtumaan, mikäli osallistuja rikkoo käyttäytymissääntöjä.

• 2. Terveysturvallisuus Isännöintipäivillä

Tällä hetkellä Suomessa ei ole voimassa sairauksista johtuvia tapahtumarajoituksia

Isännöintiliitto seuraa Suomen viranomaisten tapahtumiin liittyviä terveysturvallisuussuosituksia ja ilmoittaa näistä tarvittaessa.

• 3. Saapuminen, messubussikuljetukset ja pysäköinti

Paikka: Tampereen Messu- ja Urheilukeskus, Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere

Parkki: Messukeskuksen pihassa on maksuton pysäköintimahdollisuus.

Messubussi: Messubussi kuljettaa osallistujia maksutta keskustasta Messukeskukseen ja sieltä pois. Lisätietoja messubusseista tulossa myöhemmin.

• 4. Ilmoittautuminen tapahtumaan

Seminaariosallistujien ilmoittautumispiste löytyy aulasta. Saat ilmoittautumispisteeltä oman nimikylttisi ja tapahtuman ohjelman.

Huomioithan, että tapahtumaan pääsevät vain tapahtumaan ilmoittautuneet ja lipun ostaneet henkilöt. Seminaariliput laskutetaan tapahtuman jälkeen.

• 5. Majoittuminen

Majoitukset varataan omatoimisesti. Voit tutustua majoitusvaihtoehtoihin täällä.