Tältä sivulta löydät tietoa Isännöintipäivien näyttelyyn osallistuville yrityksille sekä yrityksiä edustamaan tuleville näytteilleasettajahenkilöille.

Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Tarkempia vastauksia eri aiheisiin löydät kunkin otsikon alta.

Näyttelyyn osallistuvaksi näytteilleasettajahenkilöksi voit ilmoittautua täältä. Ilmoitathan yrityksenne näytteilleasettajahenkilöt viimeistään 29.8.2024.

  • USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
    K: Miten saan yrityksellemme esittelytekstin näytteilleasettajasivulle?

    V: Lähetä esittelytekstinne mahdollisine linkkeineen ja myynnin yhteystietoineen osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin lisäämme tekstin sivuille.


    K: Milloin Isännöintipäivien näyttely järjestetään?

    V: Isännöintipäivien näyttely järjestetään

    • keskiviikkona 18.9.2024 kello 14.30-18.00
    • Näyttelyssä verkostoituminen jatkuu näyttelyn virallisilla after workeilla tapahtumakumppanialueella baarien ympäristössä klo 18.00-19.30.
    • torstaina 19.9.2024 kello 10.00-14.00

    Paikkana on Tampereen Messu- ja Urheilukeskus osoitteessa Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere.


    K: Milloin osastolle saa tulla?

    V: Näyttelyn somistusaika on

    keskiviikkona 18.9. klo 10.00-14.30 sekä torstaina 19.9. klo 9.00-10.00.

    Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


    K: Mistä saan Isännöintipäivien logon ja visukuvia?

    V: Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana. Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

    Voit ladata Isännöintipäivien

    logon sähköpostiallekirjoituksen sopivassa koossa täältä.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon pdf-muodossa täältä.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.

    Voit myös käyttää alla olevaa logoa allekirjoituksessasi:

     

    Alta voit ladata eri kokoisia kuvia:

    Tarroja “Olemme mukana Isännöintipäivillä”:

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra iso

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra keskikokoinen

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra pieni

    PDF-muotoisia visukuvia:

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -PDF iso visukuva

    Kaikki visukuvat voit ladata zip-tiedostona täältä.


    K: Pitääkö kaikki näytteilleasettajahenkilöiksi tulevat ihmiset ilmoittaa jonnekin etukäteen ja miten teen sen?

    V: Kyllä pitää. Henkilöiden ilmoittaminen etukäteen sähköisen lomakkeen kautta. Ilmoittautuminen aukeaa kesällä 2024.

    Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

    Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko keskiviikko 18.9. tai torstai 19.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).

    • 1 päivän ruokailumaksu sisältää keskiviikkona 18.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
    • 1 päivän ruokailumaksu sisältää torstaina 19.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen

    Kahden päivän ruokailumaksu (keskiviikko 18.9. – torstai 19.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)

    • 2 päivän ruokailumaksu (keskiviikko-torstai 18.-19.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut

    Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

    Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.

    Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

      • 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)

    Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä. Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.


    K: Mistä tiedän, mikä yrityksemme osastonumero on tai missä osastomme sijaitsee?

    V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuitamme.

    Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.


    K: Minkä kokoinen osastomme on?

    V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuitamme. Samalta sivulta näet osastokartasta osastonne koon.

    Valmisosastot ovat kooltaan:

    • Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
    • Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
    • Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on (5 x 5 m) / 2
    • Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä

    Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osastoseinän syvyys on 1940 mm. Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).


    K: Mitä osastomme sisältää ja mistä voin tilata kalusteita osastolle?

    Kaikki valmisosastot eli perus-, Premium-, Premium-kolmiot ja Premium Plus -osastot sisältävät:

    • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
    • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
    • Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
    • Perusvirransyötön
    • Perusvalaistuksen

    Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pöytiä tai tuoleja.

    Jos haluatte tilata kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä etukäteen sähköisellä lomakkeella täältä

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.


    K: Haluan lähettää tavaroita etukäteen messuille. Miten teen sen?

    V: Jos haluatte toimittaa materiaaleja Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen etukäteen, huomioithan, että tavaroita voi toimittaa paikan päälle vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa eli aikaisintaan 16.9.2024 klo 9 alkaen.

    Lähetä tavarat alla olevien ohjeiden mukaisesti:

    Tampereen Messut (C-halli)

    Isännöintipäivät

    Yritys A, osastonumero XX

    Yrityksen yhteyshenkilön nimi sekä puhelinnumero

    Ilmailunkatu 20

    33900 Tampere


    K: Saammeko tuoda osastolle omia tarjoiluja esim. karkkia tai vesipulloja?

    V: Osastolle voitte tuoda itse ainoastaan yrityksenne omalla logolla olevia kääreellisiä karkkeja sekä yrityksenne omalla logolla olevia, hiilihapottomia vesipulloja.

    Kaikki muut osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös esimerkiksi geisha-karkit tai vastaavia makeiset) (kts. seuraava kohta).


    K: Mistä voin tilata tarjoiluja osastollemme?

    Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Finnresta.

    Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.

    Osastotarjoiluja voit tilata lähettämällä viestiä osoitteeseen:

    tilaukset@finnresta.fi

    Jos sinulla on kysyttävää tarjoiluista, voit olla yhteydessä Finnrestan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@finnresta.fi tai 040 504 0530

    FInnrestalta voit myös tilata drinkkilippuja Isännöintipäivien näyttelyyn.

    Osastotarjoilut näyttelyosastolle tilataan etukäteen viimeistään yhtä (1) viikkoa ennen tapahtumaa 10.9.2024.


    K: Miten ruokailen näyttelyn aikana?

    V: Kaikki näytteilleasettajien ruokailut ovat samat kuin seminaariosallistujien ruokailut. Eli näytteilleasettajat saavat syödä ruokaa samoista buffet-pisteistä näyttelyalueella, kuin mistä seminaariosallistujatkin syövät.

    Näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€ riippuen, osallistuuko henkilö näyttelyyn yhtenä vai kahtena näyttelypäivänä.

    Ke 18.9. ensimmäinen tarjoilu on klo 14.30 alkava late lunch.


    K: Mistä voin tilata drinkkilippuja näyttelyyn?

    V: Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn tilataan Finnrestalta lähettämällä viestiä osoitteeseen:

    tilaukset@finnresta.fi

    Näyttelyn drinkkiliput toimivat näyttelyssä molempina näyttelypäivinä.

    Huomioithan, että näyttelyn drinkkiliput eivät kelpaa iltagaalassa.

    Iltagaalaan ei ole drinkkilippuja, sillä kyseessä on istuva illallinen.


    K: Mistä saan tilaamani drinkkiliput?

    V: Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen infopisteeltä paikan päältä näyttelyn somistusaikoina.


    K: Mistä voin ostaa lipun iltajuhlaan?

    V: Tänä vuonna Isännöintiliiton 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi perinteisen iltajuhlan tilalla järjestetään Isännöintigaala 2024.

    Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset, joilla on myös osasto Isännöintipäivillä, voivat ostaa lippuja Isännöintigaalaan 2024. Palveluverkosto-yritykset saavat kutsulinkin lippujen ostamiseen erikseen.

    Isännöintigaala järjestetään Tampere-talolla keskiviikkona 18.9.2024. Lippuja on rajallinen määrä ja yhdellä Palveluverkosto-yrityksellä on mahdollisuus ostaa enintään 2 lippua iltagaalaan.

    Isännöintigaalan lippujen myynti aukeaa kesällä 2024.

    Isännöintigaalan lippu 159€ (+alv) myydään erikseen näytteilleasettajailmoittautumisesta ja se sisältää:

    • Pääsyn tapahtumaan Tampere-talolle
    • Kuohuviinilasin maljannostoon
    • Kolmen ruokalajin juhlavan istuvan illallisen ruokajuomineen
    • Kahvi ja avec
    • Isännöintiliiton palkintojenjakotilaisuuden
    • Juhlapuheita ja musiikkia

    Isännöintigaalaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt, jotka ovat muutoinkin osallistumassa Isännöintipäiville:

    • Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
    • Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
    • Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvien yritysten edustajat, joilla on osasto Isännöintipäivillä (2 hlö / yritys).
    Iltajuhlan pukukoodi

    Pukukoodi on tumma puku.


    K: Mistä voin tilata liidiskannerin näyttelyosastolle?

    V: Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.

    Liidiskannerin voit ostaa lähettämällä viestiä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

    Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

    Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

    Saat heti sivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Pekalle esite A) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön. Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!

    Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv). 

    Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.


    K: Keitä seminaariosallistujia tapahtumaan on tulossa?

    V: Isännöintipäiville ilmoittautuneisiin seminaariosallistujiin voit tutustua täällä. Huomioithan, että ilmoittautumislistaa ei saa käyttää markkinointitarkoituksiin.


    K: Milloin osastoja voi tulla somistamaan?

    Näyttelyn somistusaika on

    Keskiviikkona 18.9. klo 10.00-14.30 ja

    Torstaina 19.9. klo 9.00-10.00

    Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 18.9. klo 10. Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


    K: Jos henkilö tulee näyttelyyn vain somistamaan, mutta ei osallistu näyttelyyn, pitääkö hänenkin ilmoittautua etukäteen ja maksaa ruokailumaksu?

    V: Ei tarvitse. Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.


    K: Olen tulossa näytteilleasettajahenkilöksi ja haluaisin käydä myös seminaareissa. Onnistuuko se?

    V: Tänä vuonna valitettavasti ei. Seminaarit on varattu tilojen koon vuoksi tänä vuonna vain seminaarivieraille (tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon).


    K: Keitä tapahtumaan saa tulla?

    V: Isännöintipäiville pääsee ennakkoilmoittautumalla tapahtumaan. Tähän on kaksi vaihtoehtoa:

    • Ilmoittautumalla etukäteen näyttelyosaston varanneen yrityksen näyttelyosastolle näytteilleasettajahenkilöksi (näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 50-95€). Huomioithan, että näytteilleasettajahenkilöksi ilmoittautuvan henkilön tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä.
    • Hankkimalla etukäteen seminaarilipun (seminaarilipun hinta vaihtelee 250-1020€ + alv välillä).

    Tapahtumaan ei valitettavasti pääse vierailemaan pikaisesti tai muuten käymään ilman ennakkoilmoittautumista ja tarvittavaa maksua.

    Huomioithan myös, että mikäli ilmoittaudut näytteilleasettajahenkilöksi, sinun tulee työskennellä kyseisessä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändimaksua. Lisäbrändimaksu on 1000€ (+alv) per brändi. Myös lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

    Mikäli haluatte hankkia osastollenne lisäbrändin, mutta ette ole tilanneet sitä osastoanne varatessa, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton avainasiakaspäällikköön Henrika Paliniin, 050 355 9990 henrika.palin@isannointiliitto.fi tai Isännöintiliiton avainasiakaspäällikkö Janne Tiittaan, 050 520 7000, janne.tiitta@isannointiliitto.fi.


    K: Maksavatko näytteilleasettajahenkilöt jotain?

    V: Kyllä Jokaisesta tapahtumaan osallistuvasta näytteilleasettajahenkilöstä veloitetaan erillinen ruokailumaksu, jolla näytteilleasettajahenkilöt saavat ruokailla kätevästi näyttelyalueen buffetpisteissä näyttelypäivän/päivien aikana. Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä. Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ riippuen, ilmoittautuuko henkilö paikalle yhdeksi vai kahdeksi näyttelypäiväksi.


    K: Onko näytteilleasettajamaksu ja näyttelyosastomaksu eri asioita?

    V: Kyllä. Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ ja kattaa näytteilleasettajaksi tulevan henkilön ruokailut paikan päällä näyttelyn aikana ohjelman mukaisesti joko yhdeltä tai kahdelta päivältä. Ruokailumaksu veloitetaan jokaiselta näytteilleasettajaksi tulevalta henkilöltä erikseen. Näytteilleasettajahenkilöksi voivat ilmoittautua vain sellaisten yritysten edustajat, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivillä.

    Näyttelyosastomaksu tarkoittaa näyttelyosastopaikan (=seinällinen osasto) ostamista näyttelyyn. Näyttelyosastojen hinnat vaihtelevat 3250€ – 7350€ +alv välillä osaston koosta (4 m2 -20 m2) riippuen. Varattaviin näyttelyosastoihin voit tutustua täällä.


    K: Miksi näytteilleasettajaksi tulevat henkilöt pitää ilmoittaa etukäteen?

    V: Jotta saamme tilattua kaikille näytteilleasettajahenkilöille ruokailut ja nimikyltit. Lisäksi vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan, sillä tapahtuma on suljettu ulkopuolisilta.


    K: Meidän osastollemme tulisi edustajia kahdesta eri yrityksestä. Vaikuttaako se mihinkään?

    V: Kyllä vaikuttaa. Voitte tuoda henkilöitä eri yrityksestä osastollenne, mikäli hankitte etukäteen lisäbrändin. Veloitus lisäbrändistä on 1000€ (+alv). Lisäbrändillä oleva yritys näkyy osaston otsalaudassa sekä näytteilleasettajayritysten listassa. Lisäbrändillä saa ilmoittaa kaksi (2) lisähenkilöä näyttelyyn. Myös näistä lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

    Ilman lisäbrändiä kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Näin ollen esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändiä.

    Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.


    K: Mistä voin varata majoitusta ja onko jotain alennuksia?

    Tampereella on runsaasti majoitusvaihtoehtoja. Hotellihuonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä. Erillisiä Isännöintipäiviin liittyviä alennuksia ei ole.

    Tutustu hotellivaihtoehtoihin täällä.


    K: Miten pysäköin tapahtuman aikana ja onko se maksullista?

    V: Auton voi pysäköidä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen pihalle pysäköintialueelle. Pysäköinti on maksutonta.


    K: Minulla on kysymys, johon en löydät tältä sivulta vastausta. Mistä saan lisätietoa?

    Voit olla yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

  • 1. Käyttäytyminen tapahtumassa

    Isännöintipäivät on tarkoitettu positiiviseksi kokemukseksi kaikille siihen osallistuville, eikä Isännöintiliitto hyväksy tapahtumissaan minkäänlaista häirintää.

    Häiritsevä käytös tarkoittaa esimerkiksi toisen ulkonäköön, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun, ikään, vammaan tai uskontoon liittyviä loukkaavia kommentteja. Häirintää on myös:

    • Uhkaava esiintyminen
    • Esiintymisten tai puheenvuorojen asiaton keskeyttäminen
    • Epätoivottu fyysinen kontakti
    • Toisten rohkaisu edellä mainittuihin käytöksiin

    Mikäli näet tai koet jotain edellä mainittuja käytösmalleja tai muutoin häiritseväksi kokemaasi käytöstä, ota yhteyttä tapahtuman järjestyksenvalvojiin tai Isännöintiliiton työntekijöihin.

    Isännöintipäivillä on tarkoitus verkostoitua muiden isännöintialan ammattilaisten kanssa, mutta muistathan pitää keskustelun poissa kilpailulain vastaisista aiheista. Voit tutustua yleisiin tapahtumaohjeisiin täällä.

  • 2. Näytteilleasettajayritykset ja näyttelykartta

    Isännöintipäivien näyttelykartan ja näytteilleasettajayritysten osastonumerot löydät täältä.

    Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.

  • 3. Näyttelyn aukioloajat

    Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään:

    • keskiviikkona 18.9.2024 kello 14.30-18.00
      • Näyttelyssä verkostoituminen jatkuu näyttelyn virallisilla after workeilla tapahtumakumppanialueella baarien ympäristössä klo 18.00-19.30.
    • torstaina 19.9.2024 kello 10.00-14.00

    Keskiviikon näyttelypäivän aikana ei ole seminaareja. Keskiviikon näyttelypäivä jatkuu virallisilla after workeillä näyttelyn tapahtumakumppanialueella klo 18.00-19.30. After work on avoin kaikille keskiviikkona paikalla oleville näytteilleasettajahenkilöille ja kaikille seminaariosallistujille. Keskiviikkona illalla järjestetään myös erillinen Isännöintigaala Tampere-talossa, johon myydään erillisiä lippuja.

    Torstaina näyttelyn rinnalla tapahtumassa kulkee kolme seminaariohjelmalinjaa.

    Pidätämme oikeudet aikataulumuutoksiin.

  • 4. Näyttelyn osoite

    Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Tampereen Messu- ja urheilukeskus. Tapahtumapaikan osoite on:

    Ilmailunkatu 20

    33900

    Tampere

    Näyttelytilana toimii Messu- ja urheilukeskuksen C-halli.

  • 5. Näyttelyn messurakentaja

    Näyttelyn rakentaa WS-Expo Group Oy. WS-Expon yhteyshenkilönä toimii:

    Saima Koskikallio, Projektipäällikkö

    puh. 041 545 6902

    saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

    WS-Expogroup Oy LTD | Hannuksenpelto 1 | 02270 Espoo

    Jos haluatte tilata etukäteen kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä sähköisellä lomakkeella täältä

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

  • 6. Osastojen mitat ja osastoon sisältyvät asiat

    Valmisosastot ovat kooltaan:

    • Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
    • Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
    • Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on  (5 x 5 m) /2
    • Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä

    Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osaston syvyys on 1940 mm.

    Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).

    Kaikki valmisosastot sisältävät:

    • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
    • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
    • Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
    • Perusvirransyötön
    • Perusvalaistuksen

    Jos haluatte tilata etukäteen kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä sähköisellä lomakkeella täältä.

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

     

     

    Tapahtumakumppanien osastot:

    Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Tapahtumakumppaneiden osastoilla on valmiiksi virransyöttö ja matto, mutta ei muita valmisosastojen elementtejä.

    Messurakentajamme auttaa teitä tarvittaessa osastorakentamiseen liittyvissä asioissa.

  • 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat

    Ripustuksista ja osastoa korkeammista elementeistä on sovittava erikseen Isännöintiliiton kanssa, sillä ne ovat maksullisia lisänäkyvyyselementtejä.

    Osastoa korkeampi lisänäkyvyyselementti kustantaa 200 euroa + alv sekä asennuskulut.

    Mikäli haluatte osastollenne messuseinää (2480 mm) korkeampia lisänäkyvyyselementtejä, olettehan etukäteen yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063 hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin voimme sopia lisänäkyvyyden yksityiskohdista ja rakentamisen aikatauluista.

  • 8. Kalustetilaukset

    Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pystypöytiä tai tuoleja. Kalusteet ja lisäpalvelut tilataan ja veloitetaan erikseen.

    Jos haluatte tilata etukäteen kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä sähköisellä lomakkeella täältä.

    Voitte myös tuoda osastolle omia kalusteitanne. Huomioittehan kuitenkin tällöin kalusteiden paloturvallisuuden (katso kohta 15. Turvallisuusohjeet näyttelyyn).

    Huomioittehan, että kaikki tilattavat kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

  • 9. Nettiyhteydet

    Langaton ja maksuton internet-yhteys toimii Tampereen Messu- ja urheilukeskuksen seminaaritiloissa ja messuhalleissa. Näytteilleasettajat voivat vapaasti käyttää tätä langatonta nettiä.

    Tarvittaessa voit myös ostaa kiinteän nettiyhteyden osastollenne. Mikäli tarvitset kiinteän nettiyhteyden osastollenne, ole yhteydessä WS-Expogroupin yhteyshenkilöön

    Saima Koskikallioon, saima.koskikallio@wsexpogroup.fi, puh. 041 545 6902.

  • 10. Lisäbrändi osastolle

    Kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryrityksiä ei näin ollen ole mahdollista tuoda näyttelyyn ja/tai ilmoittaa näytteilleasettajaksi ilman lisäbrändiä. Mikäli osastollanne on kaksi tai useampi eri yritys, tuotemerkki tai brändi, yrityksenne tulee hankkia osastollenne lisäbrändi.

    Kahden tai useamman yrityksen tai tuotemerkin yhteisosastosta veloitetaan lisäbrändimaksu 1000 euroa + alv / lisäyritys tai lisätuotemerkki. Lisäbrändimaksu koskee myös Palveluverkostossa mukana olevia yrityksiä. Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.

    Ulkopuolisten henkilöiden ei ole mahdollista tulla vierailemaan tapahtumaan, sillä kaikkien tapahtumaan osallistuvien tulee lunastaa pääsy tapahtumaan joko seminaarilipulla tai näytteilleasettajailmoittautumisen kautta.

    Lisäbrändin näytteilleasettajamäärät

    Jos osastollanne on lisäbrändi, yhdellä lisäbrändillä saa ilmoittaa 2 lisänäytteilleasettajaa osastolle. Jos osastollanne on useita lisäbrändejä, voitte ilmoittaa aina maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa per lisäbrändi. Lisäbrändin näytteilleasettajista ei veloiteta erikseen ruokailumaksuja.

  • 11. Näyttelyn rakennus-, somistus- ja purkuaikataulu

    Näyttelyn somistusaika:

    • Keskiviikkona 18.9. klo 10.00-14.30
    • Torstaina 19.9. klo 9.00-10.00

    Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 18.9. klo 10 alkaen.

    Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.

    Jos käytätte ulkopuolista messurakentajaa, ulkopuoliset messurakentajat voivat tulla rakentamaan osastojanne tiistaina 17.9. klo 7.00-23.00 ja keskiviikkona 18.9. klo 7.00-10.00.

    Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 19.9. kello 14.00 – 15.00. Osastojen tulee olla tyhjiä somisteista klo 15 mennessä.

    Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 19.9. klo 15.00 – 23.00.

    Näyttelyn hallina toimii Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen C-halli. Kaikki rakentamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu pääasiassa hallin lastausovista. Somistuksia voi tuoda myös hallin pääoven kautta.

    Lastausovet halliin ovat C17 (leveys 4 m, korkeus 4,2 m) ja C21 (leveys 7 m, korkeus 5 m).

    Näyttelyn rakentajien ei tarvitse ilmoittautua tapahtumaan tai hakea nimikylttejä, mutta he eivät saa olla messuhallissa enää tapahtuman aikaan.

    Somistajat/näytteilleasettajaedustajat saapuvat Messukeskukseen pääovista ja ilmoittautuvat erillisessä näytteilleasettajailmoittautumispisteessä, josta he saavat ohjeita ja oman yrityksensä nimikyltit.

  • 12. Tavaroiden toimittaminen osastolle etukäteen

    Jos haluatte toimittaa materiaaleja Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen etukäteen, huomioithan, että tavaroita voi toimittaa paikan päälle vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa eli aikaisintaan 16.9.2024 klo 9 alkaen.

    Lähetä tavarat alla olevien ohjeiden mukaisesti:

    Tampereen Messut (C-halli)

    Isännöintipäivät

    Yritys A, osastonumero XX

    Yrityksen yhteyshenkilön nimi sekä puhelinnumero

    Ilmailunkatu 20

    33900 Tampere

  • 13. Somistaminen

    Osastojen somistaminen tarkoittaa valmiiksirakennettujen valmisosastojen viimeistelyä messukuntoon. Somisteita ovat esimerkiksi esitteet, mainokset, kalusteet, tekstiilit, kasvit jne.  Huomioittehan, että osastolla ovat valmiina ainoastaan seinät, otsalauta, valaistus, sähköt ja messumatto. Kaikki muut somisteet ja kalusteet tulee tuoda paikalle itse tai tilata hyvissä ajoin etukäteen esimerkiksi messurakentajalta.

    Näyttelyn somistusaika:

    • Keskiviikkona 18.9. klo 10.00-14.30
    • Torstaina 19.9. klo 9.00-10.00

    Näyttelyn hallina toimii Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen C-halli. Kaikki somistamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu hallin pääovista ja lastausovista.

    Lastausovet halliin ovat C17 (leveys 4 m, korkeus 4,2 m) ja C21 (leveys 7 m, korkeus 5 m).

    Jos teillä on tarvetta trukille, niin ilmoitathan trukin tarpeesta sekä tarvittavasta käyttöajasta (kellonajat) mahdollisimman aikaisin etukäteen Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin tiedämme varata paikalle kuljettajan.

    Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.

    Huomioittehan, että omalla osastolla ei ole sallittua käyttää erillistä äänentoistoa.

  • 14. Purkaminen

    Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 19.9. kello 14.00 – 15.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä, mutta ei tätä ennen.

    Huomioittehan, että ette voi jättää osastollenne mitään messujen jälkeen, vaan osasto tulee tyhjentää kaikesta, mitä olette tuoneet näyttelyyn. Jos olette tilanneet taustakankaita osastollenne, saatte halutessanne ottaa ne mukaan. Kerrottehan tällöin WS-Expogroupille etukäteen, että haluatte kankaat mukaan, niin he irrottavat ne teille.

    Lajittelettehan roskanne oikeisiin jäteastioihin purkaessanne.

    Varsinaisen osastorakenteiden purun hoitaa messurakentajamme tai jokin muu yritys, jos yrityksellänne on oma rakentaja. Purkuaika on torstaina 19.9. klo 15.00 – 23.00.

  • 15. Turvallisuusohjeet näyttelyyn

    Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä. Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeitaToimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne:

    Tapaturmien välttäminen: 

    • Suojataan kulkureiteillä ja uloskäytävillä olevat kaapelit ja johdot. 
    • Tarkkaile tapahtuma-alueella kompastumis-, liukastumis- ja kaatumisvaaroja, kuten kulkureiteillä olevia sähköjohtoja sekä lattian ja rakenteiden liukkautta ja epätasaisuutta jne. Estä liikkuminen vaarallisella alueella ja korjaa puute mahdollisuuksien mukaan. 

    Paloturvallisuus: 

    • Tarkastetaan sähkölaitteet ja -asennukset ennen käyttöönottoa. Vialliset laitteet poistetaan käytöstä. 
    • Suoritetaan jatkuvaa valvontaa omalla näyttelyalueella. 
    • Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset. 
    • Varmista, että poistumisreitit sekä kulkureitit ovat oman näyttelyalueen osalta esteettömät. 
    • Tapahtumaan ei saa tuoda vaarallisia kemikaaleja.  

    Tutustuthan myös terveysturvallisuusohjeeseemme.

  • 16. Näytteilleasettajahenkilöksi ilmoittautuminen

    Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen avautuu kesällä 2024.

    Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

    Yhden päivän ruokailumaksu (joko keskiviikko 18.9. tai torstai 19.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).

    • 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää keskiviikkona 18.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
    • 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää torstaina 19.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen

    Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko 18.9. – torstai 19.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)

    • 2 päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko-torstai 18.-19.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut

    Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

    Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.

    Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

      • 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)

    Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä.

    Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.

    Tänä vuonna iltajuhlan tilalla on Isännöintigaala. Isännöintigaalalippuja on rajoitettu määrä ja niitä myydään vain Isännöintiliiton Palveluverkosto-yrityksille. Isännöintiliiton Palveluverkosto-yritykset saavat erillisen linkin Iltagaalan lippujen ostamiseen (lue tarkemmin kohdasta 21. Isännöintigaala).

  • 17. Somistusaikaiset näytteilleasettajahenkilöt

    Mikäli osa yrityksenne henkilöistä tulee ainoastaan somistamaan osastoa eikä jää osastolle, kun näyttely avautuu, heitä ei tarvitse ilmoittaa etukäteen minnekään eikä heistä mene ruokailumaksuja. Huomioittehan kuitenkin, että näiden henkilöiden on oltava poistuneita näyttelystä molempina näyttelypäivinä ennen näyttelyn avautumista.

  • 18. Lisänäytteilleasettajahenkilöt näyttelyyn

    Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen lisähenkilömaksu 400€ (+alv 24%) per henkilö. Lisähenkilö voi osallistua näyttelyyn näyttelyn molempina päivinä. Lisähenkilöstä ei veloiteta erikseen ruokailumaksua. Myös lisähenkilön tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajaksi. Mikäli osaston maksimihenkilömäärä per päivä ylitetään, veloitamme kustakin henkilömäärän ylittävästä henkilöstä jälkikäteen lisähenkilömaksun 400€ (+alv 24%) per henkilö.

    Mikäli haluat ostaa lisänäytteilleasettajia näyttelyyn, olethan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

  • 19. Näytteilleasettajien osallistuminen seminaareihin

    Huomioithan, että Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt. Näin ollen näytteilleasettajahenkilöillä ei ole osallistumisoikeutta seminaareihin. Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • 20. Seminaarit isännöintialan väelle

    Keskiviikkona 18.9. seminaareja järjestetään ennen näyttelyn avautumista. Buffet-ruokailu järjestetään näyttelytilassa. Näyttelyn aikana ei keskiviikkona järjestetä seminaareja.

    Torstaina 19.9. näyttelyn aikana järjestetään seminaareja kolmessa erillisessä seminaaritilassa. Lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.

    Huomioithan, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet seminaarivieraat. Isännöintipäivien näytteilleasettajat voivat osallistua näyttelyyn hankkimalla seminaareihin ei-jäsenlipun (hinta 1020€+ alv). Lisätietoa lipusta löydät täältä. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • 21. Isännöintigaala 2024

    Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset, joilla on myös osasto Isännöintipäivillä, voivat ostaa lippuja Isännöintigaalaan 2024. Isännöintiliiton Palveluverkosto-yritykset saavat erillisen linkin Iltagaalan lippujen ostamiseen kesällä 2024.

    Isännöintigaala järjestetään Tampere-talolla keskiviikkona 18.9.2024. Lippuja on rajallinen määrä ja yhdellä Palveluverkosto-yrityksellä on mahdollisuus ostaa enintään 2 lippua iltagaalaan.

    Isännöintigaalan lippu 185€ (+alv) myydään erikseen näytteilleasettajailmoittautumisesta ja se sisältää:

    • Pääsyn tapahtumaan Tampere-talolle
    • Kuohuviinilasin maljannostoon
    • Kolmen ruokalajin juhlavan istuvan illallisen ruokajuomineen
    • Kahvi ja avec
    • Isännöintiliiton palkintojenjakotilaisuuden
    • Juhlapuheita ja musiikkia

    Isännöintigaalaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt, jotka ovat muutoinkin osallistumassa Isännöintipäiville:

    • Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
    • Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
    • Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivien näyttelyssä. Tällainen yritys voi ostaa maksimissaan 2 lippua Isännöintigaalaan.

    Isännöintigaalaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla  osasto näyttelyssä ja yrityksen tulee kuulua Isännöintiliiton Palveluverkostoon.

    Esimerkkinä: Näyttelyssä yritystä edustaa 4 näytteilleasettajahenkilöä. Heidät halutaan pitää näyttelyssä näyttelyn after work -osuuden päättymiseen saakka. Iltagaalaan osallistuu yrityksestä 2 muuta henkilöä, jotka eivät ole lainkaan mukana näyttelyssä.

    Iltajuhlan pukukoodi

    Pukukoodi on tumma puku.

    Aikataulu

    Illan aikataulu Tampere-talolla

    • 19:30 Ovet Isännöintigaalaan aukeavat
      • Isännöintigaalan 2024 punainen matto
      • Lasillinen kuohuvaa
      • Siirtyminen illallispöytiin
    • 20.30 Illallinen ja ohjelma alkavat
      • Tervetuloa
      • Juhlapuheita ja musiikkia
      • Palkintojenjako:
        • Vuoden työpaikka
        • Isännöintiliiton palkinnot
    • 23.30 Isännöintigaala 2024 päättyy, kiitos illasta!
    • Halukkaat voivat jatkaa iltaa Viihdemaailma Ilonassa

    Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

  • 22. Liidiskanneri näyttelyyn

    Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.

    Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

    Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

    Saat heti sivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Pekalle esite A) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön. Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!

    Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv). 

    Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.

    Liidiskannerin voit ostaa lähettämällä viestiä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

  • 23. Osastotarjoilut ja drinkkiliput näyttelyyn

    Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Finnresta.

    Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.

    Osastotarjoiluja voit tilata lähettämällä viestiä osoitteeseen:

    tilaukset@finnresta.fi

    Jos sinulla on kysyttävää tarjoiluista, voit olla yhteydessä Finnrestan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@finnresta.fi tai 040 504 0530

    FInnrestalta voit myös tilata drinkkilippuja Isännöintipäivien näyttelyyn.

    Osastotarjoilut näyttelyosastolle tilataan etukäteen viimeistään yhtä (1) viikkoa ennen tapahtumaa 10.9.2024.

  • 24. Drinkkiliput näyttelyyn

    Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn tilataan Finnrestalta lähettämällä viestiä osoitteeseen:

    tilaukset@finnresta.fi

    Näyttelyn drinkkiliput toimivat näyttelyssä molempina näyttelypäivinä.

    Huomioithan, että näyttelyn drinkkiliput eivät kelpaa iltagaalassa.

    Iltagaalaan ei ole drinkkilippuja, sillä kyseessä on istuva illallinen.

  • 25. Majoittuminen

    Huonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä.

    Tutustu hotellivaihtoehtoihin täällä.

  • 26. Pysäköinti

    Auton voi pysäköidä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen pihalle pysäköintialueelle. Pysäköinti on maksutonta.

    Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös C17 ja C21 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn.

  • 27. Pysäköinti tavaroiden tuomisen aikana

    Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös C17 ja C21 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä liikennettä tiellä tai muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn.

    Auton voi myös pysäköidä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen pihalle. Pysäköinti on maksutonta.

  • 28. Omat kaulanauhat

    Voitte tuoda tapahtumaan mukananne yrityksenne omia kaulanauhoja, jos haluatte käyttää niitä nimikylttien pidikkeinä. Jos ette halua käyttää omia kaulanauhojanne tai teillä ei ole sellaisia, saatte paikan päällä Isännöintiliiton kaulanauhoja.

    Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidäthän sitä näkyvillä.

  • 29. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa

    Käy saapuessasi ensin näytteilleasettajien infopisteellä pääaulassa. Ohjaamme sinut sitten osastollesi.

    Osastollasi odottavat kaikki näytteilleasettajahenkilöidenne nimikyltit. Jaathan nimikyltit muille edustajillenne. Osastollanne on valmiina myös infokirje, josta löytyy tärkeää tietoa näytteilleasettajille sekä mahdollisesti tarpeellisia puhelinnumeroita. Lisäksi osastollanne odottaa käsiohjelmia, joista näet koko tapahtuman ohjelman.

    Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidä sitä näkyvillä. Jos olet hankkinut iltajuhlalipun, nimikyltti toimii lippunasi myös iltajuhlaan.

  • 30. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana

    Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana (ruokailualueet, käytävät jne.). Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella.

    Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaariosallistujat. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • 31. Ruokailut näyttelyn aikana

    Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueelle. Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näistä pisteistä näyttelyalueella ja heille kuuluvat osallistujien tapaan kaikki tapahtuman tarjoilut niiden päivien osalta, jolloin he osallistuvat tapahtumaan.

    Näytteilleasettajamaksu kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana. Näytteilleasettajahenkilöiden tulee ilmoittautua näyttelyyn etukäteen sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen avautuu kesällä 2024.

    Ke 18.9. ensimmäinen tarjoilu on klo 14.30 alkava late lunch. Jos haluat lounastaa tätä ennen, Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen kahvilasta saa pientä syötävää.

  • 32. Näytteilleasettajien taukotila

    Näytteilleasettajien taukotila on näyttelyn läheisyydessä oleva pukuhuone. Tässä taukotilassa näytteilleasettajat voivat halutessaan käydä istahtamassa tai muuten rauhoittumassa hetken näyttelyn aikana.

  • 33. Osastosuunnistus

    Tapahtumassa on käytössä osastosuunnistus, joka innostaa osallistujia kiertämään messuilla ja eri ständeillä.

    Seminaarivieraita kannustetaan vierailemaan osastoilla osastosuunnistuksen avulla. Kaikki seminaariosallistujat saavat karttakupongin, jonka avulla heidän tulisi suunnistaa 6 kupongissa olevan yrityksen osastoille.

    • Osastolla näytteilleasettajien tulisi tehdä merkintä seminaariosallistujan kuponkiin, että hän on käynyt osastolla (merkinnän voi tehdä esim. kynällä, leimalla, tarralla jne.).
    • Varatkaa sopivia merkintävälineitä mukaan osastollenne.
    • Osallistujan tulee palauttaa täytetty kuponki Isännöintiliiton osastolle.

    Osastosuunnistus on tarkoitettu vain seminaariosallistujille.

  • 34. Osastopalkinnot

    Isännöintipäivien näyttelyssä palkitaan paras osasto, paras näyttelytiimi sekä paras verkostoituja vuonna 2024.

    Hio siis täydelliseksi sekä osastosi että messuedustajasi ja voitte voittaa palkintoja! Olemalla aktiivisin myyjä näyttelyssä kokonaisuudessaan, voit voittaa henkilökohtaisen paras verkostoituja -palkinnon!

    Palkinnot paljastetaan näyttelyn iltapäiväkahvien aikaan torstaina 19.9., joten ole silloin osastollasi paikalla.

  • 35. Isännöintipäivien markkinointimateriaalit

    Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana. Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

    Voit ladata Isännöintipäivien

    logon sähköpostiallekirjoituksen sopivassa koossa täältä.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon pdf-muodossa täältä.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.

    Voit myös käyttää alla olevaa logoa allekirjoituksessasi:

     

    Alta voit ladata eri kokoisia kuvia:

    Tarroja “Olemme mukana Isännöintipäivillä”:

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra iso

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra keskikokoinen

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -tarra pieni

    PDF-muotoisia visukuvia:

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -PDF iso visukuva

    Kaikki visukuvat voit ladata zip-tiedostona täältä.

Yhteystiedot

Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.

Hilla Talvensaari, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto

hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi

p. 045 233 9063