Tervetuloa puhujaksi Isännöintipäiville!

Tältä sivulta löydät tietoa Isännöintipäivien puhujalle.

Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Isännöintipäivät kokoaa vuosittain saman katon alle noin 1200 isännöintialan ammattilaista ja palveluntarjoajaa. Osallistujat saapuvat alan keskeisimpään ammattitapahtumaan kehittämään osaamistaan ja verkostoitumaan.

Tänä vuonna Isännöintipäivät järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 18.-19.9.2024. Isännöintiliiton 20-vuotis juhlavuoden kunniaksi järjestetään myös Isännöintigaala 2024 Tampere-talolla 18.9.2024.

Seminaariohjelmaa kahtena päivänä

Tutustu koko ohjelmaan täältä.

Tutustu Isännöintigaalaan 2024 täällä.

Pidämme oikeuden aikataulu- ja ohjelmamuutoksiin.

Osallistuminen tapahtumaan

Tarjoamme kaikille puhujille mahdollisuuden osallistua maksutta tapahtuman molempiin seminaaripäiviin. Lisäksi voit halutessasi ostaa lipun Isännöintigaalaan 2024. Ilmoitathan hyvissä ajoin, missä laajuudessa osallistut tapahtumaan (ke/to) ja mahdollisen erityisruokavaliosi. Ilmoittaudu puhujaksi täältä.

Esitysmateriaalit

Toimita esitysmateriaali ppt-muodossa viimeistään 11.9.2024 tapahtumatuottaja Inka Kovaselle.  inka.kovanen@isannointiliitto.fi. Ilmoitathan mahdollisista viivästyksistä.

Lataamme kaikki materiaalit valmiiksi esityskoneille. Materiaalit jaetaan pdf-muodossa osallistujille tapahtuman jälkeen. Voit toimittaa meille myös erikseen jaettavan version esityksestäsi PDF-muodossa, mutta tarvittaessa teemme tämän lähettämästäsi esitysversiosta. Kerrothan materiaalin toimituksen yhteydessä, jos esityksen jakaminen osallistujille ei osalta sovi.

Oman puheenvuoron markkinointi

Jos olet tulossa puhumaan Isännöintipäiville 2024, kerro mieluusti asiasta omissa somekanavissasi!

Voit esimerkiksi kertoa, kuka olet ja mistä aiheesta puhut Isännöintipäivien vieraille. Isännöintiliiton löydät Facebookista, Instagramista, LinkedInistä sekä Twitteristä, joten voit myös tägätä postaukseen meidän tilimme.

Tapahtumasivun linkki on isannointiliitto.fi/isannointipaivat. Tapahtumasta käytämme hashtagia #isännöintipäivät.

Jos sinulla on kysyttävää oman puheenvuorosi markkinoinnista, markkinointipäällikkö Laura Hyvönen auttaa mielellään: laura.hyvonen@isannointiliitto.fi

Yleisö

Odotamme tapahtumaan noin 500 seminaariosallistujaa.

Seminaariosallistujina on isännöintiyrityksen henkilökuntaa, esimerkiksi isännöitsijöitä, yrityksen johtoa, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja talouden asiantuntijoita.

Seminaari on osallistujille maksullinen.

Paikka, saapuminen ja pysäköinti

Paikka: Tampereen Messu- ja Urheilukeskus, Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere

Parkki: Messukeskuksen pihassa on maksuton pysäköintimahdollisuus.

Saavuthan tapahtumapaikalle hyvissä ajoin, vähintään 30 minuuttia ennen oman puheenvuorosi alkua. Jos puheenvuorosi on osa rinnakkaisfoorumia, tulethan paikalle mielellään ennen kyseisen foorumin alkua. Näin voimme varmistaa tekniset asiat ennen yleisön saapumista.

Saapuessasi ilmoittaudu sisäänkäynnin yhteydessä sijaitsevassa tapahtumainfossa. Saat nimikylttisi ja sinut ohjataan oikeaan seminaaritilaan.

Seminaaritilassa

Seminaaritilassa saliassistenttimme opastaa sinua mikin ja esityksesi kanssa.

Laitamme kaikki esitykset valmiiksi esityskoneille. Jokaisessa seminaarisalissa on myös puheenjohtaja / juontaja, joka esittelee sinut ennen puheenvuorosi alkua.

Aikataulun salliessa puheenvuoron lopuksi käsitellään yleisökysymyksiä. Suosittelemme varaamaan kysymyksille muutaman minuutin puheenvuoron lopusta.

Pukukoodi

Siisti business-pukeutuminen.

Kokous- ja tapahtumakäytäntömme

Voit tutustua kokous- ja tapahtumakäytäntöihimme täällä.

Majoitusvaihtoehdot

Majoitukset varataan omatoimisesti ja omakustanteisesti. Voit tutustua majoitusvaihtoehtoihin täällä.