Isännöintiliiton palkintovoittajat 2024 ovat pitkän linjan ammattilaisia

20-vuotias Isännöintiliitto palkitsi vuoden parhaita osaajia Isännöintigaalassa Tampereella 18.9.2024. Isännöitsijä 2024 -palkinnon voitti Kaisa Astala (Isännöinti Luotsi Oy) ja Isännöintiammattilainen 2024 -sarjassa voiton vei kiinteistösihteeri Arja Nurmi (Iskurit Oy).

Isännöintiliitto palkitsi osaajia Isännöintipäivien yhteydessä pidetyssä Isännöintigaalassa. Gaalassa juhlistettiin samalla 20 vuoden ikään ehtinyttä liittoa.

Voittajat palkittiin Isännöintigaalassa Tampereella. Kuva: Jarkko Laine.

Isännöitsijä 2024 on Kaisa Astala

Isännöitsijä-sarjassa voiton vei Kaisa Astala helsinkiläisestä Isännöinti Luotsi Oy:stä.

Kaisa Astala on pitkän linjan osaaja, jolla on useita pitkiä asiakassuhteita. Asiakkaiden tyytyväisyys näkyy myös asiakastyytyväisyystutkimusten tuloksissa.

– Minulle on tärkeää tehdä läheistä yhteistyötä osakkaiden ja hallitusten kanssa. Tuloksia syntyy vain avoimessa ja luottamuksellisessa suhteessa, sanoo Kaisa Astala.

Astalan kuvataan olevan omimmillaan haastavissa korjausrakentamisen hankkeissa, jotka vaativat projektinjohtamisen, tekniikan, talouden ja viestinnän osaamista. Hänelle on kunnia-asia huolehtia siitä, että osakkaat hoitavat omaisuutensa ennakoiden. Astalalla on ollut vahva rooli myös taannoisessa yritysfuusiossa sekä yrityksen yhteisten toimintamallien luomisessa.

Lue koko tiedote.

Isännöintiammattilainen 2024 on Arja Nurmi

Isännöintiammattilainen-palkinnon voitti kiinteistösihteeri Arja Nurmi, joka työskentelee helsinkiläisessä isännöintiyritys Iskurit Oy:ssä.

Työyhteisö kuvaa Nurmea luottohenkilöksi, jolta saa apua ongelmaan kuin ongelmaan. Nurmelle itselleen työtehtävien tärkein kohderyhmä ovat asiakkaat.

– Olemme tekemisissä ihmisten tärkeimmän omaisuuden kanssa, ja työmme vaikuttaa suoraan ihmisten arkeen, Nurmi sanoo.

Punaisena lankana Nurmen työssä kulkevat tiedonjano ja halu jakaa oppimaansa muille. Finalistina Nurmi haluaa pitää esillä yhteistyön tärkeyttä:

– Asiakkaan kannalta koko isännöintitoimiston väkeä tarvitaan.

Lue koko tiedote.

Isännöintiliitto palkitsee alan parhaat vuosittain

Isännöintiliitto – ja sitä edeltävä Suomen Isännöitsijäliitto – on palkinnut vuoden parhaita isännöitsijöitä jo vuodesta 1982. Tänä vuonna palkintokilpailussa etsittiin isännöitsijää, joka toiminnallaan edistää koko toimialan arvostusta.

Nyt jo neljättä kertaa jaetulla Isännöintiammattilainen-palkinnolla puolestaan halutaan muistuttaa siitä, että hyvän isännöinnin takana on usein eri ammattilaisten tiimi. Kilpasarjaan saattoikin ilmoittaa mukaan isännöintiyrityksissä muissa rooleissa kuin isännöitsijänä työskenteleviä osaajia, kuten asiakaspalvelijoita, kiinteistösihteereitä, kirjanpitäjiä, viestintä-, laki-, järjestelmä-, tai HR-asiantuntijoita.

Palkinnot yleisön valitsemille voittajille luovuttivat Isännöintipäivillä Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt ja hallituksen puheenjohtaja Toivo Korhonen. Vuoden Isännöitsijä Klubin (VIK) palkinnot Isännöitsijälle 2024 luovutti VIK:in puheenjohtaja Sami Asujamaa. Palkintogaalan juonsi Isännöintigaalan juontaja Simo Frangén.