Uudella maksuttomalla pikkujoulukiertueella luvassa tuhti kattaus taloyhtiömaailman lakikiemuroita, glögistä ja pipareista nautiskelua oman kaupungin kollegoiden kanssa sekä tietysti hupia ja pikkujoulupelejä. Tip tap!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan vaikka koko toimiston kesken. Tästä lakikokonaisuudesta ei kannata jäädä paitsi!

Aikataulu

11.45-12.00 Saapuminen ja ilmoittautuminen, kahvia ja minimessujen kiertelyä
12.00-12.05 Alkusanat sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajan tervehdys / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtaja
12.05-12.30 Mitä pitää huomioida energiaremonttien kilpailutuksissa ja sopimuksissa? / Lakiasiantuntija Sara Rintamo, Isännöintiliitto tai johtava lakiasiantuntija Jenni Valkama, Isännöintiliitto
12.30-13.00 Tapahtumakumppaniyritysten tietoiskupuheenvuorot
13.00-13.25 Kahvitauko, suolaista purtavaa sekä minimessujen kiertelyä
13.25-13.55 Urakoitsija konkurssissa? Miten isännöitsijän ja asunto-osakeyhtiön hallituksen tulee toimia urakoitsijan maksukyvyttömyystilanteessa? / Asianajotoimisto Fenno Oy:n lakiasiantuntija
13.55-14.20 Tapahtumakumppaniyritysten tietoiskupuheenvuorot1
14.20-15.15

Koko kylän isännöitsijöiden yhteiset pikkujoulut alkavat!

Pikkujouluissa on jouluista tunnelmaa, glögiä, jouluista syötävää, jouluasusteita sekä pikkujoulupelejä minimessualueella. Luvassa on hauskaa ja rentoa pikkujouluhenkistä pelailua glögin ääressä! Pääset myös kohtaamaan alueen muita isännöintialan ammattilaisia ja vaihtamaan kuulumisia. Pikkujouluissa mukana olleiden kesken arvotaan liuta upeita palkintoja!

15.15-15.55 Isännöinnin ajankohtaiset -lakipuheenvuoro / Lakiasiantuntija Sara Rintamo, Isännöintiliitto tai johtava lakiasiantuntija Jenni Valkama, Isännöintiliitto
15.55-16.00 Pikkujoulupelien arvonnat
16.00 Tilaisuus päättyy, pikkujoulut jatkuvat mahdollisesti vielä kaupungilla

Muutokset mahdollisia.

Laki & glögi -kiertueen tapahtumakumppaneina

Osallistumisehdot

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Tilaisuuteen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta sekä Isännöintiliiton paikallisyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet. Tilaisuuteen ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen tapahtuman kumppaneille ja isännöintiliiton jäsenrekisteriin.

Mikäli olet ilmoittautunut, mutta sinulle tulee este, ilmoitathan siitä osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi mahdollisimman pian. Osallistujaa voi myös vaihtaa tapahtuman alkuun saakka. Ilmoitathan myös mahdollisesta vaihdoksesta osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.

Ilmoittautumalla tilaisuuteen hyväksyt osallistumisehdot.

Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme: https://www.isannointiliitto.fi/tutustu-meihin/hallitus-ja-paatoksenteko/kaytannot-tapahtumissa-ja-kokouksissa/

Lämpimästi tervetuloa Lakiin & glögiin!