Webinaari: HTJ2 ei vain pakollinen paha – kunnossapidon uudenlainen hallinta voi säästää isännöitsijän aikaa ja taloyhtiön varoja

9.10.2024 järjestetyssä EstateApp:n ja Isännöintiliiton webinaarissa kerrottiin, miten taloyhtiöiden kunnossapitotarveselvityksiä, kilpailutuksia, korjausprosesseja, korjaushistoriaa, huoltotöitä sekä kulutusseurantaa voidaan hoitaa saman ohjelman kautta HTJ2:n vaatimaa rakenteellista tietoa hyödyntäen. Webinaarissa sivuttiin myös, kuinka järjestelmän älykäs PTS ohjaa oikea-aikaiseen kunnossapitoon visualisoimalla rakenneosien käyttöiät ja suosittelemalla toimenpiteitä automaattisesti.

Webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Miten uusi tapa hallita ja kilpailuttaa taloyhtiön remontteja eroaa vanhasta tavasta?
  • Kuinka täytät HTJ2 vaatimukset EstateApp:n avulla?
  • Miltä EstateApp-järjestelmä näyttää ja miten sitä käytetään?

Webinaarissa aiheesta kertoi toimitusjohtaja Patrick Nyberg EstateApp:sta. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata täältä.

Webinaarin tallenteen voit katsoa täältä.