Webinaari: Säästä aikaa ja hermoja – Näin digitalisoidut työnkulut helpottavat isännöinnin arkea

Isännöitsijöiden arjessa toistuu tehtäviä kuten työpyyntöjen vastaanotto, huoltokumppaneiden kanssa kommunikointi, palveluiden varaukset ja laskutus, joiden hoitaminen manuaalisesti vie aikaa – ja välillä myös hermoja.

Syksyllä 2024 markkinoille tulleella isännöinnin ohjelmisto Mainderilla hoidat kaikki isännöinnin tehtävät ja automatisoit yleisimmät työnkulut. Asukassovelluksen avulla aktivoit asukkaita hoitamaan asioitaan digitaalisesti ja kumppanisovelluksen myötä huoltotiedot kulkevat reaaliaikaisesti eri osapuolten välillä.

Mihin käytät vapautuneen aikasi?

13.11.2024 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Mainderin webinaarissa Mainderin tuotejohtaja Susanna Lahtinen demosi ohjelmiston keskeiset ominaisuudet ja paljasti niistä syntyvän ajan säästön. Webinaarissa kerrottiin myös, miten voit hyödyntää verkkomaksuja sekä tutustuttiin taloushallintojärjestelmä Procountorin integraatioon.

Webinaarissa tarjottiin vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä isännöinnin työnkulkuja ja tehtäviä kannattaa automatisoida ja paljonko säästän niissä aikaa?
  • Mitä hyötyä asukas- ja kumppanisovelluksesta on oman työni tehostamiseksi?
  • Miten verkkomaksut toimivat taloyhtiön palveluiden maksamisessa?
  • Tarvitseeko minun avata arjessa ollenkaan taloushallinnon ohjelmistoa?
  • Miten Mainder eroaa muista isännöinnin ohjelmistoista?

Webinaarin asiantuntijana toimi tuotejohtaja Susanna Lahtinen Mainderista. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata täältä.

Tietoa Procountorista voit ladata täältä.

Webinaarin tallenteen voit katsoa täältä.