Isännöintiliitto palkitsi alalla ansioituneita

Elämäntyöpalkinnon saivat Mauri Niemelä, Anne ja Pekka Hirsjärvi ja Timo Multanen, jonka puolesta palkinnon vastaanotti Reim Groupin toimitusjohtaja Jukka Mäkinen (vas.).

Isännöintiliitto jakoi elämäntyöpalkintoja liiton 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. Lisäksi nimitettiin uusi kunniapuheenjohtaja ja jaettiin kultaisia ansiomerkkejä.

Isännöintipäivien yhteydessä 18.9. juhlittiin 20-vuotiasta Isännöintiliittoa ja palkittiin alalla ansioituneita henkilöitä. Juhlavuoden kunniaksi jaettiin ensimmäistä kertaa elämäntyöpalkintoja.

Anne ja Pekka Hirsjärvi Varkaudesta ovat pitkän linjan yrittäjiä, jotka ovat tehneet pyyteetöntä työtä isännöintialan hyväksi. He ovat omalla alueellaan tunnettuja ja pidettyjä kumppaneita ja vaatimattomia supersuorittajia, jotka suhtautuvat työhönsä intohimolla.

Mauri Niemelä Oulusta on johtanut ja kehittänyt omaa yritystään menestyksekkäästi. Hänellä on perusteellinen ja ihmisläheinen tapa palvella asiakkaita. Niemelä on toiminut aktiivisesti Kiinteistöliitossa. Lisäksi hän on Isännöinnin eettisen neuvoston jäsen, rakentavan keskusteluyhteyden vaalija ja avoin keskustelija myös julkisuudessa.

Timo Multanen Lappeenrannasta on toiminut pitkään alan johtotehtävissä. Hän kouluttautuu ahkerasti, on ajassa kiinni ja kirjoittaa aktiivisesti alan julkaisuihin. Hän on edistänyt isännöintialan kansainvälistä yhteistyötä toimimalla edustajana CEPI:ssä (European Association of Real Estate Professions) ja myös CEPI:n puheenjohtajana.

Elämäntyöpalkintojen jakamisen lisäksi Ilkka Saarinen nimitettiin kunniapuheenjohtajaksi. Kultaisia ansiomerkkejä jaettiin seitsemän kappaletta.

Kultainen ansiomerkki myönnetään poikkeuksellisen ansiokkaasta toiminnasta Isännöintiliiton hyväksi tai toiminnasta isännöintitoimialan hyväksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti.

Kultaisen ansiomerkin saivat Isännöintiliiton hallituksen jäsenet Toivo Korhonen, Juha Niskanen ja Tiia Granberg, Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva sekä yli kymmenen vuotta kestäneestä työsuhteesta Isännöintiliiton henkilökuntaan kuuluvat Kirsi Salo, Meri Siippainen ja Laura Bliss.