Isännöintiliittoon liittyi tammi-kesäkuussa 24 yritystä

Isännöintiliiton jäseneksi on liittynyt vuoden 2024 alkupuoliskolla 24 yritystä. Isännöintiliiton muodostavat 535 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, jotka kattavat noin 78 prosenttia alalla työskentelevistä.

Uusista jäsenyrityksistä yhdeksän on alle kolme vuotta vanhoja. Kolme yritystä liittyi jäseneksi tehtyään yrityskaupan Isännöintiliittoon kuuluvan konsernin kanssa.

Jäsenyys on päättynyt tai päättyy vuoden 2024 loppuun mennessä 36 yritykseltä. Eroista 29 liittyy isännöintitoiminnan lopettamiseen, myymiseen tai fuusioitumiseen toisen yrityksen kanssa.

Liitosta saa tietoa, tukea ja verkostoja

tutustu jäsenpalveluihin

Isännöintiliiton jäsenyrityksen vuosimaksuun kuuluvat jäsenpalvelut ovat koko henkilökunnan käytössä.

Kaikki jäsenedut

Isännöintiliiton tehtävä on auttaa isännöintiä onnistumaan. Jäsenenä yritys saa mahdollisuuksia kehittyä, verkostoitua sekä saada tuoretta tietoa ja tukea esimerkiksi lakiasioissa.

Jäsenedut koskevat koko jäsenyrityksen henkilökuntaa. Suosituimpia jäsenpalveluja ovat koulutukset, lakipalvelut sekä Mappi-jäsensivut. Jäsensivuilta löytyy kymmenittäin isännöintiyrityksen toimintaan ja Isännöinnin eri työnkuviin sopivia ohjeita, vastauksia ja koulutuksia.

Jäseneksi liittyneet yritykset 1-6/2024

ASA-Isännöinti Oy (Oiva Isännöinti Helsinki, Vallila)
Conmer Oy
Ekonovia Ab Oy
EKT Isännöinti Oy
Huutjärvi Yhtiöt Oy
Högli-LKV
Isännöintimestarit Oy
Isännöintitoimisto Rautiainen
Isännöintiyhtymä Oy
M3 Isännöinti Oy
Optimi-Isännöinti Oy
Oy Helplab Ab (Lapin Isännöinti)
Pielisensuun Isännöinti Oy
Setlementtiasunnot Oy
Somellus Oy (Yritysholvi)
Suomen Talo-opas
Taika Isännöinti Oy
Tili ja Isännöinti Agenda Oy
Tilitoimisto Mira Kukkola
TM-Teema Ky
Tunturi-Lapin Isännöintipalvelu Oy

Kaikilla jäsenyrityksillä on halutessaan oma sivu haeisannointia.fi-palvelussa, joka auttaa taloyhtiöitä löytämään isännöintiyrityksen ja ohjaa tekemään tarkoituksenmukaisen tarjouspyynnön.