Laki & järjestys: Käytännön tietoa tapahtumakumppanille

Kysymyksiä koulutuksesta tai ohjelmasta? Autan mielelläni!

Tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, Isännöintiliitto. puh. +358 45 233 9063.

Koulutuksen koko ohjelman näet täällä.

Täältä näet, keitä on tulossa mukaan koulutukseen.

Tapahtumakumppaneiden Tukholman ohjelmien infot, aikataulut ja osallistujalistat löydät alta.

Torstai 6.6.2024

10:45-11:30

Lippujen jako satamassa

Matkatavarat voi viedä heti lukittuun säilöön kokouskannelle (kansi 6)

11:30-12:30 Lounas laivalla    (Grande Buffet, kansi 6)
  • Verkostoitumista lounaspöydissä seminaariosallistujien kanssa.
  • Mikäli teillä ei ole sovittuja lounastreffejä, kannattaa laivalla mennä rohkeasti seminaariosallistujien lounaspöytiin lounastamaan.
  • Lounaalla on keskustelukynnystä laskevia kysymystötsiä.
11:15-12:30

Ongintaa jäsenille, Drive in -pikalaki- ja stressinhallintaklinikat jäsenille  (kokousosasto, kansi 6)

Verkostoitumista seminaariosallistujien kanssa

12:30

Seminaarit alkavat    (kokousosasto, kansi 6)

Kumppaniedustajien tulisi olla valmiina kokoustilan ovella klo 12.30.

12:35-12:40 Tapahtumakumppaneiden edustajien esittelyt (kokousosasto, kansi 6)
  • Teidän järjestetään yrityksen mukaan aakkosiin seminaaritilan sivu- ja takaosaan.
  • Juontaja kutsuu teidät lavalle yritys kerrallaan, jolloin voitte kävellä rivakasti tilan sivusta lavalle.
  • Juontaja esittelee jokaisen edustajan nimellä ja tittelillä ja voitte oman nimen kuullessanne vilkuttaa yleisölle.
  • Kun kaikki yrityksenne edustajat on esitelty, voitte siirtyä pois lavalta seinän toista vierustaa.
12:45-13:55 Seminaareja
13:55-14:35 Kahvitauko    (kokousosasto, kansi 6)
  • Verkostoitumista seminaariosallistujien kanssa
  • Tarjolla ruokaisa kahvibuffet, josta kannattaa tankata. Seuraava ruoka on klo 20.30 illallisella.
14:35-16:00 Seminaareja
14:35

Rastien valmistelut     (Starlight-yökerho, kansi 7)

Voitte tulla valmistelemaan rastejanne aikaisintaan tällöin.

  • Finib: Tatuointipiste
  • Hausvise: Tietovisa emojiarvaus
  • Howden: Testi
  • iLOQ: Avaimen heitto cooleriin
  • Intrum: Festarivisa
  • Kiinko: Alias
  • Kiinteistölakimies: Kappaleiden alkutunnarien arvausta
  • Korjauspartnerit: Tehtäväpotpurri
  • Lindström: Hernepussin heitto
  • Pihla ja Tiivi: Heittopeli
  • Skaala: Beerpong
15:40

Rastien sisältöjen läpikäynti Isännöintiliiton rastiryhmävetäjien kanssa     (Starlight-yökerho, kansi 7)

Pyydämme teitä näyttämään, mitä rastilla tapahtuu ja miten rastisuoritus pisteytetään.

16:00-16:30 Majoittuminen hytteihin
16:30-18:40 Tapahtumakumppanien rastit    (Starlight-yökerho, kansi 7)
  • Rasteilla on festarit-teema, joten pue halutessasi rasteille päällesi oma festarityylisi.
  • Kaikki kumppaniedustajat ja osallistujat saavat festarirannekkeet saapuessaan.
  • Kumppanirastit järjestetään laivan Starlight-yökerhossa torstaina 6.6. klo 16.30-18.30.
  • Seminaariosallistujat kiertelevät rasteja pienryhmissä.
  • Kukin pienryhmä on rastillanne 9 minuutin ajan. Sitten pienryhmä siirtyy seuraavalle rastille ja uusi pienryhmä tulee teidän rastillenne.
  • Tuo 9 minuuttia aikaa per rastiryhmä on hyvä täyttää mieluummin, kuin jättää aika vajaaksi.
  • Rasti voi jäädä myös kesken.
  • Tuohon 9 minuuttiin sisältyy myös esim. vastausten tarkistus ja muut sellaiset asiat eli rastilta ryhmän pitäisi olla kokonaan valmis siirtymään eteenpäin 9 minuutin jälkeen.
  • Kunkin rastin pisteytys olisi 0-10 pistettä. Voitte itse päättää, mistä ja miten pisteitä saa.
  • Tuottehan tarvittavat rastiasiat ja mahdolliset somisteet mukananne.
  • Rastin viereen kannattaa halutessanne mahdollisuuksien mukaan rakentaa kevyt minimessupiste, jossa joku edustajistanne voi päivystää, jos osallistujat haluavat puhua asiaa rastitehtävän sijaan.
  • Minimessupisteellä voi olla esim. roll up ja esitteitä.
  • Huomioittehan, että laivalle ei ole sallittua tuoda ruokia tai juomia.
18:30-19:00 Malja kuohuvaa ja rastipalkintojen jako      (Starlight-yökerho, kansi 7)
  • Jokainen tapahtumakumppaniyritys kutsutaan vuorotellen aakkosjärjestyksessä lavalle.
  • Valitkaa edustajistanne yksi “puhehenkilö”.
  • Juontaja haastattelee yrityksen puhehenkilöä hetken aikaa ja kysyy 1-2 kysymystä yrityksestänne tai palveluistanne.
  • Puhehenkilö jakaa 50€ laivarahakortin oman yrityksensä “lippunsa” alla kiertäneen rastiryhmän parhaalle suorittajalle.
  • Isännöintiliitto hoitaa sekä suorittajan valinnan että palkinnon hankkimisen. Edustajanne saa paikan päällä Hillalta tiedoksi voittajahenkilön nimen sekä palkinnon sisältävän kirjekuoren, jonka voitte antaa voittajalle.
19:00-20:30 Vapaata verkostoitumista tapahtumakumppaneiden ja kollegoiden kanssa
20:30 – À la carte -illallinen    (Grande Buffet, käynti Promenaden päädystä Sea Pubin edestä kannelta 7)
  • Tapahtumakumppaneille on merkitty omat pöytäalueet ravintolasta.
  • Tapahtumakumppaneille on merkitty oman yrityksenne logolla edustajanne paikat pöydistä. Voitte istua mihin tahansa yrityksenne logolla merkitylle “Varattu” -paikalle.

Perjantai 7.6.2024

6:30-9:30

Meriaamiainen

Lipustanne näette, missä ravintolassa aamiaisenne on. Korkeammissa hyttiluokissa aamiainen on eri ravintolassa.

10:00-11:20 Seminaareja  (Huom! Starlight-yökerho, kansi 7)
11:30 Tapahtumakumppanit valmiina ulkona terminaalin parkkipaikalla
  • Bussit kumppaniohjelmiin ovat valmiina terminaalin parkkipaikalla klo 11.30.
  • Myös teidän kannattaa olla terminaalin parkkipaikalla tällöin.
  • Voitte katsoa alla olevista linkeistä tarkemmat aikataulut ja infot kumppaniohjelmiinne
  • Isännöintiliiton väki ohjaa osallistujia busseihin parkkipaikalla.
  • Jokaiselle kumppaniohjelmalle on oma Isännöintiliiton “apuhenkilö”, joka auttaa teitä tarkistamaan, että oikeat osallistujat löytävät ohjelmaanne.
  • Saatte parkkipaikalla listan yrityksenne ohjelmaan ilmoittautuneista henkilöistä.
  • Kun henkilö on nousemassa bussiin, tarkistakaa, että hänen nimensä löytyy osallistujalistalta ja merkitkää raksi listaan.
  • HUOM! Kaikissa laivaohjelmissa (charter-risteilyä lukuunottamatta) on henkilömääräkiintiö, jota ei voi ylittää. Pidättehän huolen, että bussiinne (ja siten ohjelmaanne) tulee maksimissaan tuon henkilömäärän verran ihmisiä (kumppaniedustajanne mukaan lukien). Koska venekiintiötä ei voi kasvattaa, liikahenkilöt jäävät valitettavasti rannalle.
11:22-15:45 Tapahtumakumppaneiden järjestämää ohjelmaa Tukholmassa
16:15-17:15 Seminaareja  (Starlight-yökerho, kansi 7)
16:30-17:00 Maljan nosto tapahtumakumppanien kesken     (kokousosasto, kansi 6)
17:15-19:00 Vapaata verkostoitumista tapahtumakumppaneiden ja kollegoiden kanssa
  • Vapaamuotoista seurustelua tapahtumakumppaneiden ja Isännöintiliiton edustajien kesken
19:00-19:40 Illan aloitus, arvonnat, musavisa ja maljan nosto     (New York Club, kansi 13)
  • Teille on merkitty omat pöydät kumppanilogoilla.
  • Voitte miehittää omat kumppanipöytänne saapuessanne. Seminaariosallistujat voivat saapuessaan valita, mihin pöytään istuutuvat.
  • kumppaneita kiitetään vielä lavalla illan aloituksen aluksi.
  • Teidät kutsutaan yrityksittäin aakkosjärjestyksessä lavalle ja yrityksenne edustajat esitellään nimellä ja tittelillä. Voitte vilkuttaa yleisölle, kun nimenne sanotaan.
  • Alkukiitosten ja arvontojen jälkeen on vuorossa musavisa.
  • Tapahtumakumppanit toimivat musavisassa kapteeneina. Joukkueissa on seminaariosallistujia.
  • Musavisan ja arvontojen jälkeen voitte jatkaa buffet-illalliselle vaikka suoraan musavisaryhmänne kanssa.
19:45 Buffet-illallinen    (Grande Buffet, käynti Promenaden päädystä Sea Pubin edestä kannelta 7)
  • Meillä on sama alue varattu buffetista kuin edellisenäkin päivänä.
  • Käynti buffetiin Promenadelta, Sea Pubin edestä portaita alas.
  • Buffet-illallisella ei ole kumppanipöytiä vaan kaikki meille varatut pöydät on merkitty Laki & järjestys -pöytätötsillä. Voitte istuutua mihin tahansa pöytään.

 Lauantai 8.6.2024

7:00-10:00 Meriaamiainen
10:30 Laiva saapuu satamaan

Ajat paikallisia. Muutokset mahdollisia.

Alta löydät kootusti käytännön tietoa tapahtumakumppaniedustajille.

Henkilöllisyyden todistaminen

Henkilöllisyys on tarvittaessa voitava todistaa risteilyllä. Suosittelemme vahvasti ottamaan mukaan laivalle passin tai kuvallisen henkilökortin. Mikäli kumpaakaan näistä ei ole saatavilla, otathan mukaan ainakin ajokorttisi.

Lippujen jako ja saapuminen satamaan

Risteilemme Tukholmaan ja takaisin m/s Silja Serenadella. Lippujen jako tapahtuu Helsingin Eteläsatamassa Olympiaterminaalissa osoitteessa Olympiaranta 1, Helsinki.

Lippuja jaetaan Olympiaterminaalissa torstaina 8.6. klo 10.45-11.30 välisenä aikana. Mikäli saavut paikan päälle tätä myöhemmin, voit noutaa lippusi Olympiaterminaalin ryhmälähtöselvityksestä.

Seminaarit alkavat laivalla klo 12.30 ja laivassa tulee olla viimeistään 16.15. Lisätietoa saapumisesta Olympiaterminaariin löydät esimerkiksi HSL:n Reittioppaasta. Lisätietoa pysäköinnistä ja muista käytännön asioista Olympiaterminaalin ympäristössä saat Tallink Siljan sivuilta.

Pukukoodi:

Seminaarin ensimmäisenä päivänä seminaarien jälkeen tutustutaan tapahtumakumppaneihin rastikiertelyn muodossa. Rastien teemana on festarit, joten tämän mukainen asu on erittäin suositeltava!

Torstain illallisella pukukoodina on smart casual / cocktail. Muuten pukukoodi koulutuksessa on vapaa.


Kysymyksiä koulutuksesta tai ohjelmasta? Autan mielelläni!

Tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, Isännöintiliitto. puh. +358 45 233 9063.