4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta Blogi 11.7.2017 Jakamistalouden suurten pelureiden kuten Airbnb:n ja Uberin kasvu ei ole ollut täysin kivutonta, eikä kasvukipujen voi vieläkään sanoa olevan täysin ohi. Uber tilasi itselleen kyydin...
Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Isännöinti-lehtiartikkeli 7.10.2019 Hakunilan Huolto teki brändiuudistuksen, ja uusi Asuma Palvelut kehittää toimintaansa asiakaspalaute edellä. Vantaalaisen Hakunilan Huollon asiakkaat ovat totutelleet tänä vuonna uuden näköiseen yritykseen. Vaikka Kaupparekisterissä...
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Blogi 9.11.2020 Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...
Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko? Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko? Blogi 18.3.2019 Kun taloyhtiön hallituksen jäsenenä kysyin suositteluja hyvistä isännöitsijöistä suhteellisen laajalta kontaktiverkostoltani, en saanut yhtäkään. Päinvastoin. Normaali vastaus oli, että ”älä ota ainakaan meidän taloyhtiömme isännöitsijää”....
Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Blogi 17.1.2018 Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...
Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Blogi 13.5.2019 Sopivien isännöintiyritysten löytäminen on vaikeaa internetin hakukoneista huolimatta. Moni päätyy kyselemään tutuilta ja naapuritaloyhtiöiltä vinkkejä hyvistä isännöintiyrityksistä, kuten eräs haastattelemani helsinkiläispuheeenjohtaja.
Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Blogi 15.7.2020 Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...