Mikä tekee parhaasta parhaan? Mikä tekee parhaasta parhaan? Blogi 29.6.2023 Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan parhaita tekijöitä. Toimin tänä vuonna palkintoraadin puheenjohtajana ja kiinnitin huomiota siihen, miten ehdokkaan palkintokisaan ilmoittaneet perustelevat suosikkinsa kykyjä. Ehdokkaita Isännöitsijä- ja...
Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Blogi 22.5.2023 ”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Mikä palvelee jäseniä? Mikä palvelee jäseniä? Blogi 1.4.2022 Kuluneena keväänä olen tutkinut Isännöintiliiton jäsensuhdetta jäsentyytyväisyyskyselyn avulla. Selvitämme vuosittain, mitä mieltä jäsenet ovat Isännöintiliitosta sekä kuluneen vuoden vaikuttamisesta ja jäsenpalveluista. Helmikuun alussa tehdyn kyselyn...
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Blogi 3.12.2020 Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Blogi 9.11.2020 Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...
Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Blogi 15.7.2020 Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...
Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Blogi 27.4.2020 Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.
Kehittämiseen jää koukkuun Kehittämiseen jää koukkuun Blogi 23.1.2020 Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....