Webinaari: Miten käsittelet vaikean asiakastilanteen – konkreettiset keinot ja vinkit Webinaari: Miten käsittelet vaikean asiakastilanteen – konkreettiset keinot ja vinkit Webinaarit ja videot 28.5.2024 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Webinaari: Tunteet huomioiva asukasviestintä Webinaari: Tunteet huomioiva asukasviestintä Webinaarit ja videot 9.5.2024 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Riippumaton Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan Riippumaton Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan Medialle 11.12.2023 Vuoden 2024 alussa aloittava uusi Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan luotettavaksi, riippumattomaksi ja uskottavaksi alan valvontajärjestelmäksi ja rakentaa luottamusta isännöintialaan. Eettinen neuvosto on syntynyt Isännöintiliiton ajamana yhteistyössä asunto-osakeyhtiöiden etujärjestö Kiinteistöliiton ja Isännöinnin auktorisointiyhdistyksen kanssa.
Mikä tekee parhaasta parhaan? Mikä tekee parhaasta parhaan? Blogi 29.6.2023 Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan parhaita tekijöitä. Toimin tänä vuonna palkintoraadin puheenjohtajana ja kiinnitin huomiota siihen, miten ehdokkaan palkintokisaan ilmoittaneet perustelevat suosikkinsa kykyjä. Ehdokkaita Isännöitsijä- ja...
Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Blogi 22.5.2023 ”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohjeet Mitä ovat isännöinnin eettiset ohjeet? Miksi ne on tehty ja kenelle tarkoitettu? Onko sinulla kysyttävää eettisistä ohjeista?
Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC Webinaarit ja videot 16.12.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mikä palvelee jäseniä? Mikä palvelee jäseniä? Blogi 1.4.2022 Kuluneena keväänä olen tutkinut Isännöintiliiton jäsensuhdetta jäsentyytyväisyyskyselyn avulla. Selvitämme vuosittain, mitä mieltä jäsenet ovat Isännöintiliitosta sekä kuluneen vuoden vaikuttamisesta ja jäsenpalveluista. Helmikuun alussa tehdyn kyselyn...
Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tavoitteena tyytyväinen asiakas Tavoitteena tyytyväinen asiakas Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään