4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään 4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään Kumppanisisältö 17.1.2022 Asukastyytyväisyyden kannalta taloyhtiön viestinnän onnistuminen on ratkaisevaa. Kun aikaisemmin satunnaiset postiluukusta toimitetut tiedotteet saattoivat riittää, kaipaa paljon liikkuva nykyasukas mahdollisuutta päästä tarvittaviin tietoihin käsiksi myös kesämökiltä tai vaikka autosta käsin.
Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Isännöinti-lehtiartikkeli 8.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Vastuullisuus Vastuullisuus Sivu Isännöintiliiton uudessa strategiassa korostuu luottamuksen rakentaminen ja vastuullisuus. Olemme tukeneet alan vastuullisuutta esimerkiksi uusimalla eettiset ohjeet ja valvontajärjestelmän sekä tuottamalla koulutuksia ja opasmateriaaleja.
Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Blogi 3.12.2020 Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Blogi 9.11.2020 Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...
Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Tutkittua tietoa 21.10.2020 Tuore Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus osoittaa, että asiakkaat pitävät isännöintiä luotettavana, asiantuntevana ja vastuullisena.
Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Blogi 15.7.2020 Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...
Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille Ajankohtaista 2.7.2020 Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto teettävät yhteistyössä laajan Isännöinnin laatu -tutkimuksen elo-syyskuussa 2020. Tutkimuksen toteutuksesta ja raportoinnista vastaa puolueeton ja riippumaton asiantuntijayritys KTI Kiinteistötieto Oy. Myös isännöintiyrityksillä on mahdollisuus hankkia raportti omasta yrityksestään.
Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Blogi 27.4.2020 Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.