Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Tutkittua tietoa 21.10.2020 Tuore Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus osoittaa, että asiakkaat pitävät isännöintiä luotettavana, asiantuntevana ja vastuullisena.
Isännöinti tarvitsee faneja Isännöinti tarvitsee faneja Blogi 13.11.2017 Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...
Isännöintiliitto: Taloyhtiöt tarvitsevat tarpeisiinsa sopivaa isännöintiä Isännöintiliitto: Taloyhtiöt tarvitsevat tarpeisiinsa sopivaa isännöintiä Medialle 6.6.2019 Taloyhtiöiden hallitukset kokevat isännöinnin hankkimisen hankalaksi. Taloyhtiö ei ole usein pohtinut tarpeitaan ja isännöintipalveluiden vertailu koetaan vaikeaksi. Hankalaksi koetaan myös tarjouspyynnön laatiminen. Tämä kävi ilmi Isännöintiliiton tekemässä käyttäjätutkimuksessa taloyhtiön hallitusten puheenjohtajille.
Isännöintipäivät: Perttu Pölönen avaa näkökulman tulevaisuuden asiakkaaseen Isännöintipäivät: Perttu Pölönen avaa näkökulman tulevaisuuden asiakkaaseen Ajankohtaista 16.5.2019 Isännöintipäivien seminaariohjelma on aina tarkkaan harkittu sekoitus isännöinnille tuttuja aiheita sekä uusia ajatuksia herättäviä puheenvuoroja.Perttu Pölönen on yksi nuorimmista Isännöintipäivien lavalle astuvista puhujista. Vain 24-vuotias...
Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohjeet Mitä ovat isännöinnin eettiset ohjeet? Miksi ne on tehty ja kenelle tarkoitettu? Onko sinulla kysyttävää eettisistä ohjeista?
Kehittämiseen jää koukkuun Kehittämiseen jää koukkuun Blogi 23.1.2020 Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....
Kokous kotisohvalla, kiitos! Kokous kotisohvalla, kiitos! Blogi 8.12.2016 Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...
Kun korvausvaatimus yllättää Kun korvausvaatimus yllättää Isännöinti-lehtiartikkeli 3.10.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi 29.9.2016 Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...