Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi 29.9.2016 Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...
Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Blogi 22.6.2017 Ikääntyvä väestö ja yksilöllistyvät odotukset asumisen palvelujen suhteen, kaupunkikeskeisyys ja voimakkaasti kasvava korjausvelka haastavat isännöintiä. Uudistumispaineita alalle tuo myös keskittymis- ja sukupolvenvaihdospaineet. Isot kasvavat ja...
Mikä palvelee jäseniä? Mikä palvelee jäseniä? Blogi 1.4.2022 Kuluneena keväänä olen tutkinut Isännöintiliiton jäsensuhdetta jäsentyytyväisyyskyselyn avulla. Selvitämme vuosittain, mitä mieltä jäsenet ovat Isännöintiliitosta sekä kuluneen vuoden vaikuttamisesta ja jäsenpalveluista. Helmikuun alussa tehdyn kyselyn...
Mikä tekee parhaasta parhaan? Mikä tekee parhaasta parhaan? Blogi 29.6.2023 Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan parhaita tekijöitä. Toimin tänä vuonna palkintoraadin puheenjohtajana ja kiinnitin huomiota siihen, miten ehdokkaan palkintokisaan ilmoittaneet perustelevat suosikkinsa kykyjä. Ehdokkaita Isännöitsijä- ja...
Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Blogi 3.12.2020 Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...
Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Blogi 22.11.2016 Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Mummot diggaa digiä Mummot diggaa digiä Blogi 21.9.2018 Isännöintiliitto julkaisee pian tulokset uudesta isännöinnin digiselvityksestä. Poikkeuksena edelliseen, vuonna 2016 toteutettuun digiselvitykseen, on että myös myös isännöinnin asiakkaat eli osakkaat ovat vastanneet kyselyyn. Digiselvityksellä kartoittiin osakkaiden ja isännöitsijöiden tahtotilaa ja näkemyksiä sähköiselle asioinnille. Tulosten tarkempi analysointi on vielä kesken, mutta alustavissa tarkasteluissa tietyt asiakärjet lyövät...
Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Blogi 29.6.2018 Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...