Työ & talous -virtuaaliseminaari Työ & talous -virtuaaliseminaari Webinaarit ja videot 1.10.2021 1.10.2021 järjestetyssä Työ & talous -virtuaaliseminaarissa pureuduttiin oman asiantuntijuuden esiintuomiseen, yrityksen prosessien ja työhyvinvoinnin yhteyteen sekä etätyön lainsäädäntöön. Seminaarin sisältö Tervetuloa / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva,...
Webinaari: Vinkit hyvään asiakaspalveluun ja -viestintään kiinteistösihteereille Webinaari: Vinkit hyvään asiakaspalveluun ja -viestintään kiinteistösihteereille Webinaarit ja videot 10.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Isännöinti-lehtiartikkeli 8.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Webinaari: Talokysely Webinaari: Talokysely Webinaarit ja videot 17.5.2021 7.5.2021 webinaarissa paneuduttiin käytännönläheisesti siihen, miten otat Talokyselyn käyttöön ja teet sen avulla kyselyitä.
Webinaari: Maineen rakennus ja hallinta Webinaari: Maineen rakennus ja hallinta Webinaarit ja videot 20.4.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Vastuullisuus Vastuullisuus Sivu Isännöintiliiton uudessa strategiassa korostuu luottamuksen rakentaminen ja vastuullisuus. Olemme tukeneet alan vastuullisuutta esimerkiksi uusimalla eettiset ohjeet ja valvontajärjestelmän sekä tuottamalla koulutuksia ja opasmateriaaleja.
Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta Blogi 3.12.2020 Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...
Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Blogi 9.11.2020 Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...
Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin Tutkittua tietoa 21.10.2020 Tuore Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus osoittaa, että asiakkaat pitävät isännöintiä luotettavana, asiantuntevana ja vastuullisena.