Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Blogi 22.5.2023 ”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Blogi 30.10.2017 NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Blogi 27.4.2020 Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.