Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto Blogi 15.7.2020 Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...
Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille Ajankohtaista 2.7.2020 Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto teettävät yhteistyössä laajan Isännöinnin laatu -tutkimuksen elo-syyskuussa 2020. Tutkimuksen toteutuksesta ja raportoinnista vastaa puolueeton ja riippumaton asiantuntijayritys KTI Kiinteistötieto Oy. Myös isännöintiyrityksillä on mahdollisuus hankkia raportti omasta yrityksestään.
Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Ymmärtääkö mattimeikäläinen? Blogi 27.4.2020 Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.
Kehittämiseen jää koukkuun Kehittämiseen jää koukkuun Blogi 23.1.2020 Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....
Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Isännöinti-lehtiartikkeli 7.10.2019 Hakunilan Huolto teki brändiuudistuksen, ja uusi Asuma Palvelut kehittää toimintaansa asiakaspalaute edellä. Vantaalaisen Hakunilan Huollon asiakkaat ovat totutelleet tänä vuonna uuden näköiseen yritykseen. Vaikka Kaupparekisterissä...
Kun korvausvaatimus yllättää Kun korvausvaatimus yllättää Isännöinti-lehtiartikkeli 3.10.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Myynti on palvelua Myynti on palvelua Isännöinti-lehtiartikkeli 7.6.2019 Isännöitsijä Mikko Lehtonen pitää lisäpalvelujen, kuten taloyhtiöstrategioiden, myyntiä tärkeänä osana asiakaspalvelua. – Ei tämä perinteistä myyntiä ole, vaan nimenomaan lisäpalvelun esittämistä hallituksille. Tarkoituksena on palvella...
Isännöintiliitto: Taloyhtiöt tarvitsevat tarpeisiinsa sopivaa isännöintiä Isännöintiliitto: Taloyhtiöt tarvitsevat tarpeisiinsa sopivaa isännöintiä Medialle 6.6.2019 Taloyhtiöiden hallitukset kokevat isännöinnin hankkimisen hankalaksi. Taloyhtiö ei ole usein pohtinut tarpeitaan ja isännöintipalveluiden vertailu koetaan vaikeaksi. Hankalaksi koetaan myös tarjouspyynnön laatiminen. Tämä kävi ilmi Isännöintiliiton tekemässä käyttäjätutkimuksessa taloyhtiön hallitusten puheenjohtajille.
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Isännöintipäivät: Perttu Pölönen avaa näkökulman tulevaisuuden asiakkaaseen Isännöintipäivät: Perttu Pölönen avaa näkökulman tulevaisuuden asiakkaaseen Ajankohtaista 16.5.2019 Isännöintipäivien seminaariohjelma on aina tarkkaan harkittu sekoitus isännöinnille tuttuja aiheita sekä uusia ajatuksia herättäviä puheenvuoroja.Perttu Pölönen on yksi nuorimmista Isännöintipäivien lavalle astuvista puhujista. Vain 24-vuotias...