Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Blogi 22.6.2017 Ikääntyvä väestö ja yksilöllistyvät odotukset asumisen palvelujen suhteen, kaupunkikeskeisyys ja voimakkaasti kasvava korjausvelka haastavat isännöintiä. Uudistumispaineita alalle tuo myös keskittymis- ja sukupolvenvaihdospaineet. Isot kasvavat ja...
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Kokous kotisohvalla, kiitos! Kokous kotisohvalla, kiitos! Blogi 8.12.2016 Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...
Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Blogi 22.11.2016 Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...
Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi 29.9.2016 Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...