4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä. Sisältö: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Mummot diggaa digiä Mummot diggaa digiä Blogi 21.9.2018 Isännöintiliitto julkaisee pian tulokset uudesta isännöinnin digiselvityksestä. Poikkeuksena edelliseen, vuonna 2016 toteutettuun digiselvitykseen, on että myös myös isännöinnin asiakkaat eli osakkaat ovat vastanneet kyselyyn. Digiselvityksellä kartoittiin osakkaiden ja isännöitsijöiden tahtotilaa ja näkemyksiä sähköiselle asioinnille. Tulosten tarkempi analysointi on vielä kesken, mutta alustavissa tarkasteluissa tietyt asiakärjet lyövät...
Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Blogi 29.6.2018 Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...
Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Blogi 17.1.2018 Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...
Isännöinti tarvitsee faneja Isännöinti tarvitsee faneja Blogi 13.11.2017 Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...