Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu)
Ladattavat jäsenmateriaalit
Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym.
Isännöintiliiton uudessa strategiassa korostuu luottamuksen rakentaminen ja vastuullisuus. Olemme tukeneet alan vastuullisuutta esimerkiksi uusimalla eettiset ohjeet ja valvontajärjestelmän sekä tuottamalla koulutuksia ja opasmateriaaleja.
Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä
Blogi
NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee
Blogi
Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...