Myynti on palvelua Myynti on palvelua Isännöinti-lehtiartikkeli 7.6.2019 Isännöitsijä Mikko Lehtonen pitää lisäpalvelujen, kuten taloyhtiöstrategioiden, myyntiä tärkeänä osana asiakaspalvelua. – Ei tämä perinteistä myyntiä ole, vaan nimenomaan lisäpalvelun esittämistä hallituksille. Tarkoituksena on palvella...
Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Blogi 29.6.2018 Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...
Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Riippumaton Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan Riippumaton Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan Medialle 11.12.2023 Vuoden 2024 alussa aloittava uusi Isännöinnin eettinen neuvosto uudistaa isännöinnin valvonnan luotettavaksi, riippumattomaksi ja uskottavaksi alan valvontajärjestelmäksi ja rakentaa luottamusta isännöintialaan. Eettinen neuvosto on syntynyt Isännöintiliiton ajamana yhteistyössä asunto-osakeyhtiöiden etujärjestö Kiinteistöliiton ja Isännöinnin auktorisointiyhdistyksen kanssa.
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Tavoitteena tyytyväinen asiakas Tavoitteena tyytyväinen asiakas Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Blogi 22.5.2023 ”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Työ & talous -virtuaaliseminaari Työ & talous -virtuaaliseminaari Webinaarit ja videot 1.10.2021 1.10.2021 järjestetyssä Työ & talous -virtuaaliseminaarissa pureuduttiin oman asiantuntijuuden esiintuomiseen, yrityksen prosessien ja työhyvinvoinnin yhteyteen sekä etätyön lainsäädäntöön. Seminaarin sisältö Tervetuloa / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva,...
Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Isännöinti-lehtiartikkeli 8.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään