Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Suomalaiset ovat parvekekansaa Suomalaiset ovat parvekekansaa Ajankohtaista 6.6.2018 Parvekkeet liittyvät vahvasti suomalaisten kerrostaloasukkaiden asumisviihtyvyyteen, selviää Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun vastauksista.
Talokysely.fi: Osakkaat pitävät hallitustyötä tärkeänä Talokysely.fi: Osakkaat pitävät hallitustyötä tärkeänä Ajankohtaista 18.4.2018 15 000 ihmistä ei voi olla väärässä: taloyhtiöiden hallitustyö on tärkeää. Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun tilastot kertovat, että osakkaiden tyytyväisyys taloyhtiöönsä muodostuu erityisesti kolmesta tekijästä: suunnitelmallisesta johtamisesta, asumisen...
Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Artikkelit 4.4.2018 Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Palvelut keskittyvät kotiin Palvelut keskittyvät kotiin Blogi 12.1.2018 Kodista tarvitsee lähteä yhä harvemmin palvelujen tai tavaroiden perässä, sillä nettikauppa ja erilaiset sovellukset ovat tehneet kodista palvelukeskuksen. Suomen suurimmissa kaupungeissa saadaan nauttia esimerkiksi aterioiden...
Asukasviestintä aina ajan tasalla Asukasviestintä aina ajan tasalla Artikkelit 19.12.2017 Asukasviestinnän verkkopalvelu hyödyntää valmiita, asiantuntijoiden tuottamia sisältöjä.
Mitä voi tehdä, kun majoitusfirman asunnossa metelöidään? Mitä voi tehdä, kun majoitusfirman asunnossa metelöidään? Ajankohtaista 19.12.2017 Ammattimainen majoitusvuokraus hämmentää taloyhtiöissä. Jos toiminnasta on häiriötä asukkaille, miten siihen voi puuttua?
MTR-Isännöinti rakentaa parempaa naapuruutta hyveillä MTR-Isännöinti rakentaa parempaa naapuruutta hyveillä Ajankohtaista 29.11.2017 MTR-Isännöinnin haluaa taloyhtiöihin nykyistä positiivisempaa arkea. Siksi yritys aloitti syksyllä espoolaisen taloyhtiön kanssa ainutlaatuisen Hyveet talossa -hankeen.
Taloyhtiön sivut tai palvelukanava Taloyhtiön sivut tai palvelukanava Sivu Taloyhtiön kotisivut tai sähköinen palvelukanava ovat tiedon kotipesä, jonne asukkaat ja osakkaat ohjataan muiden viestintäkanavien avulla.
Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten animaatio, tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä. Jos tarvitset lisää apua viestinnän suunnittelussa, ole yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, puh. 040 7311 531, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi. Sisältö: Animaatio Asumisen tietopankista Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt asukkaille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt hallituksille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt isännöinnille Tarra1: Käytämme taloyhtiösivuja Tarra2: Käytämme taloyhtiösivuja Tiedote1A: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1B: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote1C: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1D: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote2A: Asukastunnukset sivuille Tiedote2B: Asukastunnukset sivuille Tiedote3: Asumisen tietopankki taloyhtiösivuilla Tiedote4: Suunnitteletko remonttia? Tiedote5: Selkeyttä vastuunjakoon Tiedote6: Energiansäästövinkkejä Tiedote7: Yhtiökokoustietoa Tiedote8: Uusi hallituksen jäsen Tiedote9: Talven vinkkejä Video: Taloyhtiösivut aktiiviseen käyttöön