Mistä asiakkaasi hankkii tietoa?
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Asukkaiden näkemys omasta asuinympäristöstään tuottaa tärkeää tietoa taloyhtiön hallinnolle ja isännöinnille.
Taloyhtiön huoneistojen kuntokysely paljastaa, onko kiinteistössä laajamittaisia korjauskohteita vai huoneistokohtaisia pikkuvikoja.
Parvekkeet liittyvät vahvasti suomalaisten kerrostaloasukkaiden asumisviihtyvyyteen, selviää Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun vastauksista.
15 000 ihmistä ei voi olla väärässä: taloyhtiöiden hallitustyö on tärkeää. Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun tilastot kertovat, että osakkaiden tyytyväisyys taloyhtiöönsä muodostuu erityisesti kolmesta tekijästä: suunnitelmallisesta johtamisesta, asumisen...
Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Kodista tarvitsee lähteä yhä harvemmin palvelujen tai tavaroiden perässä, sillä nettikauppa ja erilaiset sovellukset ovat tehneet kodista palvelukeskuksen. Suomen suurimmissa kaupungeissa saadaan nauttia esimerkiksi aterioiden...
Asukasviestinnän verkkopalvelu hyödyntää valmiita, asiantuntijoiden tuottamia sisältöjä.
Ammattimainen majoitusvuokraus hämmentää taloyhtiöissä. Jos toiminnasta on häiriötä asukkaille, miten siihen voi puuttua?
MTR-Isännöinnin haluaa taloyhtiöihin nykyistä positiivisempaa arkea. Siksi yritys aloitti syksyllä espoolaisen taloyhtiön kanssa ainutlaatuisen Hyveet talossa -hankeen.