Näin järjestyssäännöt päivitetään tähän päivään Näin järjestyssäännöt päivitetään tähän päivään Kotitalo 3.9.2019 Järjestyssäännöt ovat suositus siitä, miten talossa edetään. Laki ei edellytä, että taloyhtiöllä on järjestyssäännöt. Joistakin perusasioista, kuten yörauhasta, on kuitenkin hyvä olla mustaa valkoisella.
Asumisen taidot monella hukassa – voi aiheuttaa jopa vaaratilanteita Asumisen taidot monella hukassa – voi aiheuttaa jopa vaaratilanteita Kotitalo 23.7.2019 Jotta taloyhtiöasuminen on mukavaa, sujuvaa ja turvallista, tarvitsevat asukkaat asumisen taitoja. Uusavuttomuus voi johtaa pieniin harmeihin, riitoihin, rahanmenoon tai jopa vakaviin vaaratilanteisiin.
Yhä useampi lemmikki asuu taloyhtiössä Yhä useampi lemmikki asuu taloyhtiössä Kotitalo 24.6.2019 Lemmikkien yleistyessä yhä useampi niistä asuu myös taloyhtiössä. Omistajalla on vastuu lemmikkien tekosista.
Toimiva jätehuolto helpottaa arkea Toimiva jätehuolto helpottaa arkea Kotitalo 3.4.2019 Taloyhtiön jätehuolto ei ole pikkujuttu. Kun jätehuolto toimii oikein, asumismukavuus kasvaa ja taloyhtiön kulut laskevat. Jotta hyviin tuloksiin päästää, tarvitaan aktiivisuutta.
Hävitä joulun jätteet helposti ja turvallisesti Hävitä joulun jätteet helposti ja turvallisesti Kotitalo 21.12.2018 Jouluna tulevien roskien ja tähteiden hävittäminen aiheuttaa taloyhtiöissä joka vuosi päänvaivaa ja kysymyksiä. Kotitalo-lehden tuorein numero kokosi vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Miten kinkkurasva hävitetään? Jäähtynyt ja...
Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Aamiaisinfossa kerrottiin, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Tilaisuudessa tarjottiin myös käytännön vinkkejä siihen, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä. Kuka viestittää ja milloin? Mistä löytyy sisältöjä viestintään? Voit ladata esityksen materiaalin oikealla olevasta, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä. Sisältö: Kuinka organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi?
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Viilennys tehostaa maalämpöä Viilennys tehostaa maalämpöä Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään