Isännöintiyritys 2017: Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy Isännöintiyritys 2017: Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy Ajankohtaista 7.9.2017 Tiedote Isännöintiyritys 2017 -palkinnon on saanut Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, joka palvelee osakkaita ja hallituksia sähköisesti ja kehittää digitaalista toimintakulttuuria jatkuvasti. Yrityksen asiakaspalvelu toimii esimerkiksi...
Isännöintialan digikehittämisen esikuvat palkittiin Isännöintipäivillä Isännöintialan digikehittämisen esikuvat palkittiin Isännöintipäivillä Ajankohtaista 7.9.2017 Isännöintiliitto palkitsi Isännöintipäivillä Tampereella tekijöitä, jotka ovat kehittäneet ja käyttäneet digiosaamistaan erityisen hyvin asiakkaiden ja yrityksensä hyväksi. Lavalle nousi Isännöitsijä 2017 Sami Asujamaa, Isännöintiyritys 2017...
Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Blogi 30.5.2017 Olen seurannut useiden isännöintiyritysten taloyhtiösivuprojekteja sekä keskustellut hankkeita miettivien isännöitsijöiden kanssa. Toistuvasti keskusteluissa nousevat esiin samat väittämät taloyhtiösivuista, joista osasta on tullut jopa myyttejä. Otan nyt yleisimmät...
Digita: yhden maksu-tv-kanavanipun taajuudet viritettävä tarvittaessa uudelleen Digita: yhden maksu-tv-kanavanipun taajuudet viritettävä tarvittaessa uudelleen Ajankohtaista 24.5.2017 Uuden antenni-tv-toimilupakauden käynnistyttyä 17.5.2017 maksu-tv-palvelut siirtyivät kokonaisuudessaan DVB-T2-teknologiaan. Maksu-tv-lähetyksiä lähetetään nyt kanavanipuissa B ja F. Kanavanipun F taajuuskanavat eivät ole olleet vähään aikaan käytössä, joten...
Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Blogi 17.5.2017 Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Koodarit valmiina Asrekiin Koodarit valmiina Asrekiin Blogi 3.5.2017 Asrek-lakia ja järjestelmän koodaamista tehdään samaan aikaan ja rintarinnan. Tällä tavalla Asrekista saadaan sellainen mitä tarvitaan, eikä tehdä järjestelmää järjestelmän tekemisen vuoksi. Olennaista on myös...
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Blogi 16.2.2017 Tavatessani isännöitsijöitä kysyn usein, mistä asioista asukkaat ottavat yhteyttä juuri nyt. Vastauksissa toistuvat aiheet osakkaiden remonteista tupakointikieltoihin. Isännöitsijälle nämä ovat sitä samaa, mutta asukkaan näkökulmasta...
CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja Blogi 4.1.2017 Asiakkuudenhallinta ja asiakkuuden johtaminen ovat vähitellen rantautuneet käsitteinä myös isännöintialalle. Vaikka et olisi käyttänyt, olet varmaankin ainakin kuullut CRM:stä (customer relationship management), josta löytyy paljon käytännön...
Proptech on vuoden 2017 muotisana – eikä syyttä Proptech on vuoden 2017 muotisana – eikä syyttä Blogi 28.12.2016 Onko termi proptech jo tuttu? Sanaa käytetään kuvaamaan innovaatioita, jotka jollain tavalla liittyvät kiinteistöjen myyntiin, hallintaan, rahoittamiseen tai kehittämiseen. Proptechistä on hyvää vauhtia nousemassa fintechin kaltainen hype-sana,...