Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohjeet Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Jäsenohje: Valvontamenettely, lausuntopyyntöön vastaaminen Jäsenohje: Valvontamenettely, lausuntopyyntöön vastaaminen Jäsenohjeet Isännöintiyritys voi joutua Isännöinnin eettisen lautakunnan valvontamenettelyyn, jos sitä epäillään Isännöinnin eettisten ohjeiden rikkeestä. Miten lausuntoon vastataan ja mitä vastaamisessa pitää ottaa huomioon? Miten voi varautua mahdolliseen negatiiviseen ratkaisuun?