Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Isännöinnin eettiset ohjeet -huoneentaulu ja somekuvat (lisäpalvelu) Isännöinnin eettiset ohjeet -huoneentaulu ja somekuvat (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Kerro asiakkaille ja omalle väelle, että yritys on sitoutunut noudattamaan isännöinnin eettisiä ohjeita. Lataa huoneentaulu ja hyödynnä sosiaaliseen mediaan muokattuja kuvapohjia. Sisältö: Huoneentaulu A4 (tulostettava pdf) Huoneentaulu A4, täydennettävä Instagram-neliökuva Tarinan pohjakuva Instagramiin, Tiktokiin tai Facebookiin Vaakakuva 1920x1080 px