Toistuvista rikkeistä varoitus Isännöintiliiton jäsenelle Toistuvista rikkeistä varoitus Isännöintiliiton jäsenelle Yleinen 27.4.2023 Isännöintiliiton jäsenyritys on saanut Isännöintiliitolta varoituksen toistuvista isännöinnin eettisten ohjeiden rikkomuksista. Yrityksen asiakastaloyhtiöt ovat kannelleet rikkomuksista Isännöintiliitolle alan valvontamenettelyn perusteella.
Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Verkkokurssit Verkkokurssit Sivu Verkkokursseista saat apua ammatilliseen tiedonjanoon. Verkkokurssikirjaston kurssit ovat avoimia kaikille Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökuntaan kuuluville.