Meillä on unisex-vessa, mutta kukaan ei kutsu sitä sellaiseksi Meillä on unisex-vessa, mutta kukaan ei kutsu sitä sellaiseksi Blogi 28.6.2021 Isännöintiliitto oli viime vuonna ensimmäistä kertaa mukana julkisesti osoittamassa tukensa Pridelle. Asia tuntui konservatiiviseksi mielletyllä kiinteistöalalla aika vaikealta, mutta samalla täysin välttämättömältä nostaa esiin. Se...
Minä isännöintialan tulevaisuuden tekijänä? Minä isännöintialan tulevaisuuden tekijänä? Blogi 10.8.2018 Muutos sitä, muutos tätä, muutos tuota… Erilaisista muutoksista ja niiden vaikutuksista eri liiketoimintasektoreille on viime aikoina puhuttu niin paljon, että sana muutos aiheuttaa jo itsessään...
Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa? Tällä johtamisen trendillä voi kehittää koko liiketoimintaa Mitä itseohjautuvuus tarkoittaa? Tällä johtamisen trendillä voi kehittää koko liiketoimintaa Blogi 2.6.2020 Itseohjautuvuus on tämän päivän johtamisen trendisana. Moni tavoittelee itseohjautuvaa organisaatiomallia ymmärtämättä tarkkaan, mitä se tarkoittaa oman johtamisen tai henkilöstön näkökulmasta. Trendit tulevat ja menevät, mutta...
Nyt on meidän vuoro olla koulunpihan isoja Nyt on meidän vuoro olla koulunpihan isoja Blogi 26.6.2023 ”Vitsi, vitsi” ja ”kuka nyt leikistä suuttuu?” Tuttuja lauseita varmasti kaikille ainakin koulunpihan kiusaajien suusta kuultuna. Nyt on meidän aika ottaa koulunpihan isojen rooli ja...
Parempi johtaminen parantaa isännöintiä Parempi johtaminen parantaa isännöintiä Blogi 25.6.2018 Tapasin toukokuussa isännöintiyritysten johtajia Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Rovaniemellä. Keskusteluissa kärkenä oli isännöitsijöiden työhyvinvointi. Isännöinnin ammattilaiset -tutkimuksen mukaan kolmasosa isännöitsijöistä painii työssä jaksamisen kanssa.
Reitti kohti parempaa työelämää löytyy kysymällä Reitti kohti parempaa työelämää löytyy kysymällä Blogi 9.2.2023 Kilpailu työmarkkinoilla kiristyy koko ajan. Isännöintialalla työvoimapula on käsin kosketeltavissa, kun vanhat konkarit eläköityvät ja nuoria on vaikea houkutella alalle. Jos olet alan ammattilainen, voit...
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Blogi 30.10.2017 NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...