Kehitys ei valu ylhäältä alas Kehitys ei valu ylhäältä alas Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kuka huolehtii johtajista? Kuka huolehtii johtajista? Blogi 8.1.2024 Johtajalta vaaditaan tänä päivänä enemmän kuin koskaan. Hänen täytyy olla valmis kaikkeen ja mukautua nopeasti muuttuvaan toimintaympäristöön. Työpaikat ja -tehtävät katoavat ja uusia syntyy tilalle....
Kuka isännöintiyritystä johtaa? Kuka isännöintiyritystä johtaa? Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Malli: Perehdyttämissuunnitelma (lisäpalvelu) Malli: Perehdyttämissuunnitelma (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Mallipohja perehdyttämissuunnitelmasta, jota voit muokata tarpeittesi mukaan. Sisältö: malli-perehdyttamissuunnitelma.xlsx
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä. Sisältö: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc
Materiaalit: Isännöintipäivien 2024 Johtamisen aamu Materiaalit: Isännöintipäivien 2024 Johtamisen aamu Yleinen 9.10.2024 Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Mauri Niemelä: ”Myötäelämisen taito on johtajalle välttämätön” Mauri Niemelä: ”Myötäelämisen taito on johtajalle välttämätön” Artikkelit 9.10.2018 Oulun Isännöitsijätoimisto Oy:n toimitusjohtaja Mauri Niemelän mukaan vuorovaikutus ja kuuntelu ovat onnistuneen johtamisen kulmakiviä.
Meillä on unisex-vessa, mutta kukaan ei kutsu sitä sellaiseksi Meillä on unisex-vessa, mutta kukaan ei kutsu sitä sellaiseksi Blogi 28.6.2021 Isännöintiliitto oli viime vuonna ensimmäistä kertaa mukana julkisesti osoittamassa tukensa Pridelle. Asia tuntui konservatiiviseksi mielletyllä kiinteistöalalla aika vaikealta, mutta samalla täysin välttämättömältä nostaa esiin. Se...