Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Yleinen Miten johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti? Lataa pikaopas ja lue vinkit! Sisältö: Pikaopas: Näin johdat asiaksyhtiöitäsi suunnitelmallisesti
Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Artikkelit 5.12.2018 -Moni asia on isännöintialalla parantunut ja isännöinti on ammattimaistunut. Esimerkiksi 20 vuotta sitten alalla oli vielä paljon omatoimi-isännöitsijöitä. Haasteita kuitenkin aiheutuu yhä siitä, että alalla...
Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä. Sisältö: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Taloyhtiöstrategia-jäsenohjeeseen liittyvät ladattavat työkalut. Hyödynnä työkalu tiedon hankintaan ja analysointiin sekä toimenpiteiden suunnitteluun. Sisältö: Työkalu: Tiedon hankinta ja analysointi Työkalu: Toimenpiteet (strategian toteuttaminen)
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Miia Mettälä: ”Johtaja saa myös nauraa” Miia Mettälä: ”Johtaja saa myös nauraa” Artikkelit 30.10.2018 Miia Mettälän työura ei ole kulkenut perinteisintä rataa. Mettälä valmistui ja työllistyi alun perin kiinteistösihteeriksi, opiskeli työn ohella isännöitsijäksi ja päätyi välittömästi valmistumisen jälkeen johtamaan...
Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Artikkelit 19.10.2018 Johtajan esimerkki on tärkeää toimintatapojen muuttamisessa, mutta henkilöstöä tarvitaan niiden kehittämiseen.