Kaaos hallintaan
Työtä on enemmän kuin ehtii tehdä ja pää kestää? Kaaoksen hallintaan on onneksi keinoja. Tamperelaisen Isännöintikeskus Hohtotalo Oy:n yrittäjä-isännöitsijä Susanna Neva ei ole kesäperjantaisin tavoitettavissa,...
Työtä on enemmän kuin ehtii tehdä ja pää kestää? Kaaoksen hallintaan on onneksi keinoja. Tamperelaisen Isännöintikeskus Hohtotalo Oy:n yrittäjä-isännöitsijä Susanna Neva ei ole kesäperjantaisin tavoitettavissa,...
Johdon uutiskirje pitää sinut ajan tasalla isännöintiyritysten kehittämiseen liittyvistä uutisista, ohjeista ja koulutuksista.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
-Moni asia on isännöintialalla parantunut ja isännöinti on ammattimaistunut. Esimerkiksi 20 vuotta sitten alalla oli vielä paljon omatoimi-isännöitsijöitä. Haasteita kuitenkin aiheutuu yhä siitä, että alalla...
Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä.
Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Taloyhtiöstrategia-jäsenohjeeseen liittyvät ladattavat työkalut. Hyödynnä työkalu tiedon hankintaan ja analysointiin sekä toimenpiteiden suunnitteluun.
Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä.
Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään