Uusi työaikalaki parantaa isännöintialan työhyvinvointia Uusi työaikalaki parantaa isännöintialan työhyvinvointia Ajankohtaista 7.11.2019 Uusi, vuoden 2020 alusta voimaan tuleva työaikalaki koskee valtaosaa isännöitsijöistä. Tämä on muutos verrattuna siihen, miten monessa yrityksessä on käytännössä aiemmin toimittu. Isännöintiliiton mukaan muutos ravistelee alaa, mutta on toisaalta myös toivottu. Se antaa mahdollisuuden kehittää toimintatapoja niin, että työhyvinvointi ja alan kiinnostavuus uusien osaajien silmissä kasvavat.
Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Yleinen Miten johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti? Lataa pikaopas ja lue vinkit! Sisältö: Pikaopas: Näin johdat asiaksyhtiöitäsi suunnitelmallisesti
Kaaos hallintaan Kaaos hallintaan Isännöinti-lehtiartikkeli 7.6.2019 Työtä on enemmän kuin ehtii tehdä ja pää kestää? Kaaoksen hallintaan on onneksi keinoja. Tamperelaisen Isännöintikeskus Hohtotalo Oy:n yrittäjä-isännöitsijä Susanna Neva ei ole kesäperjantaisin tavoitettavissa,...
Katso ja kyseenalaista Katso ja kyseenalaista Isännöinti-lehtiartikkeli 6.2.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Artikkelit 5.12.2018 -Moni asia on isännöintialalla parantunut ja isännöinti on ammattimaistunut. Esimerkiksi 20 vuotta sitten alalla oli vielä paljon omatoimi-isännöitsijöitä. Haasteita kuitenkin aiheutuu yhä siitä, että alalla...
Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä. Sisältö: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Taloyhtiöstrategia-jäsenohjeeseen liittyvät ladattavat työkalut. Hyödynnä työkalu tiedon hankintaan ja analysointiin sekä toimenpiteiden suunnitteluun. Sisältö: Työkalu: Tiedon hankinta ja analysointi Työkalu: Toimenpiteet (strategian toteuttaminen)
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc