Kyselytutkimukset apuna taloyhtiön ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä Kyselytutkimukset apuna taloyhtiön ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä Artikkelit 11.2.2025 Hyödynnä Mapissa olevat kysysymyspatterit
Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Syksyn ATK-terveiset Syksyn ATK-terveiset Blogi 4.11.2024 Työni Isännöintiliitossa koostuu pitkälti sellaisesta työstä, jonka tulokset näkyvät usein vasta ajan kanssa. Etenkin vaikuttamisteemojen parissa vaaditaan pitkäjänteisyyttä, mutta onneksi viime kuukausina on saatu hommia...
Jäsenohje: Koulutuskulujen huomioiminen yrityksen verotuksessa Jäsenohje: Koulutuskulujen huomioiminen yrityksen verotuksessa Jäsenohjeet Jäsenohjeessa kerrotaan mahdollisuuksista vähentää yrityksen koulutuskuluja verotuksessa.
Tule vaikuttamaan isännöintialaan – ilmoittaudu mukaan jäsenraatiin Tule vaikuttamaan isännöintialaan – ilmoittaudu mukaan jäsenraatiin Ajankohtaista 26.8.2024 Jotta teemme Isännöintiliitossa oikeita asioita oikealla tavalla, kaipaamme jäsenten panosta muun muassa erilaisissa kehitysasioissa. Haluatko tulla mukaan Isännöintiliiton jäsenraatiin vaikuttamaan ja ideoimaan? Raati on ollut toiminnassa...
Miten rakennat työnantajamielikuvaa? Miten rakennat työnantajamielikuvaa? Blogi 6.8.2024 Jutellessani isännöintialan yrittäjien kanssa, kysyn usein mikä heidän mielestään on isännöintialan suurin haaste. Yhdeksän kymmenestä vastaa, että suurin haaste on osaavan työvoiman saatavuus. Se on...
Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohjeet Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Verkkokurssit Verkkokurssit Sivu Verkkokursseista saat apua ammatilliseen tiedonjanoon. Verkkokurssikirjaston kurssit ovat avoimia kaikille Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökuntaan kuuluville.
Ehkäise taloyhtiön riskejä suunnittelulla Ehkäise taloyhtiön riskejä suunnittelulla Blogi 25.10.2023 Korjausten ja talouden suunnittelun on oltava aikaisempaa pitkäjänteisempää, jotta pankki myöntää lainaa. Taloyhtiöiden korjausvelkaan ja talouteen liittyvät riskit ovat nousseet isännöinnin työpöydälle varsinkin parin kolmen...
Webinaari: Automaatiosta apua arkeen Webinaari: Automaatiosta apua arkeen Webinaarit ja videot 25.8.2023 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään