#Isännöinti2018-kampanja nostaa esiin alan kehittäjiä #Isännöinti2018-kampanja nostaa esiin alan kehittäjiä Ajankohtaista 28.2.2018 Isännöintiliitto nostaa esiin alan kehittäjiä #isännöinti2018-kampanjassa maalis-huhtikuussa.
Ajatuksia isännöinnin johtamisesta Ajatuksia isännöinnin johtamisesta Artikkelit 8.8.2018 Ajatuksia isännöinnin johtamisesta -sarjassa esimiehet ja johtajat kertovat näkemyksiään johtamisesta muuttuvalla isännöintialalla.
ASTU-hanke haastaa asumisen palvelujen arvoketjuja – mukana viisi isännöintiyritystä ASTU-hanke haastaa asumisen palvelujen arvoketjuja – mukana viisi isännöintiyritystä Artikkelit 9.4.2019 VTT:n vetämä Asumisen Tulevaisuus (ASTU) -hanke haastaa asumiseen liittyvien toimialojen vakiintuneita ja tarjoajakeskeisiä arvoketjuja sekä pirstaloituneita markkinoita.
Asukasviestintä aina ajan tasalla Asukasviestintä aina ajan tasalla Artikkelit 19.12.2017 Asukasviestinnän verkkopalvelu hyödyntää valmiita, asiantuntijoiden tuottamia sisältöjä.
Asumisen strateginen kehittäminen suomeksi Asumisen strateginen kehittäminen suomeksi Blogi 8.5.2018 Isännöintiliitto etsii tänä vuonna palkittavaksi ”asumisen strategisia kehittäjiä”. Heti kun valintakriteerit julkaistiin, sain sähköpostiini kysymyksen: Mitä asumisen strateginen kehittäminen tarkoittaa suomeksi? Hyvä kysymys. Sitä pohdin...
CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja Blogi 4.1.2017 Asiakkuudenhallinta ja asiakkuuden johtaminen ovat vähitellen rantautuneet käsitteinä myös isännöintialalle. Vaikka et olisi käyttänyt, olet varmaankin ainakin kuullut CRM:stä (customer relationship management), josta löytyy paljon käytännön...
Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Blogi 9.4.2019 Isännöintialalla on paljon kehittämispotentiaalia digitaalisen asioinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisessä. Digikehittäminen vaatii aikaa, keskittymistä, rahaa, alan osaamista ja näkemyksellisyyttä. Haaste alalla on riittämättömät resurssit ja osaaminen....
Digillä eroon tuplatyöstä Digillä eroon tuplatyöstä Artikkelit 4.10.2017 Isännöinti Granberg Oy lähti suunnitelmallisesti lisäämään sähköistä palvelua asiakkailleen.
Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Blogi 17.1.2018 Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...