Toimiiko teillä kokeilemisen kulttuuri?
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Miia Mettälän työura ei ole kulkenut perinteisintä rataa. Mettälä valmistui ja työllistyi alun perin kiinteistösihteeriksi, opiskeli työn ohella isännöitsijäksi ja päätyi välittömästi valmistumisen jälkeen johtamaan...
Keskiviikkona Helsingissä järjestetty Isännöinti Goes Digi -tapahtuma kokosi isännöinnin ja digitalisaation asiantuntijat pohtimaan isännöinnin tulevaisuutta digiaikana. – Isännöintialan näköalattomuus on vaihtunut kilpailutahdoksi digitalisaatioon suhtautumisessa. Yli...
Taloyhtiöstrategia ei ole yksittäinen lisäpalvelu, vaan se uudistaa isännöintipalvelun luonnetta ja arjen työtä.
Asukkaiden näkemys omasta asuinympäristöstään tuottaa tärkeää tietoa taloyhtiön hallinnolle ja isännöinnille.
Johtajan esimerkki on tärkeää toimintatapojen muuttamisessa, mutta henkilöstöä tarvitaan niiden kehittämiseen.
Oulun Isännöitsijätoimisto Oy:n toimitusjohtaja Mauri Niemelän mukaan vuorovaikutus ja kuuntelu ovat onnistuneen johtamisen kulmakiviä.
Innovatiivisen ajattelun muutosjohtaja ja Nokia Oyj:n entinen varatoimitusjohtaja Anssi Vanjoki kehottaa isännöintiyrityksiä olemaan sekä rohkeampia että valppaampia.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään