Perintään päätyneiden määrä kääntyi laskuun vuokrataloyhtiössä Perintään päätyneiden määrä kääntyi laskuun vuokrataloyhtiössä Ajankohtaista 25.4.2018 Käytäntöjen yhtenäistäminen, viestinnän kehittäminen, maksusuunnitelmat ja neuvonta käänsivät perintäprosessien määrän laskuun Hekalla.
Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu) Yleinen Miten johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti? Lataa pikaopas ja lue vinkit! Sisältö: Pikaopas: Näin johdat asiaksyhtiöitäsi suunnitelmallisesti
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Prosessit kuntoon ennen järjestelmää Prosessit kuntoon ennen järjestelmää Isännöinti-lehtiartikkeli 10.9.2020 Muutos vaatii syntyäkseen ajattelutyötä, tukivoimia ja usein myös hankintoja. Nurmijärven Kodit Oy kuuntelee uudistuksia tehdessä niin asiakkaita, työntekijöitä kuin ulkopuolisia asiantuntijoitakin. Nurmijärven kodeissa käynnistyi viime...
Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Artikkelit 19.10.2018 Johtajan esimerkki on tärkeää toimintatapojen muuttamisessa, mutta henkilöstöä tarvitaan niiden kehittämiseen.
Pääkirjoitus: Mitä järkeä on alan itsesääntelyssä? Pääkirjoitus: Mitä järkeä on alan itsesääntelyssä? Isännöinti-lehtiartikkeli 7.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Blogi 7.10.2016 Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...
Robotti parantaa asiakaskokemusta Robotti parantaa asiakaskokemusta Artikkelit 7.11.2017 Tapiolan Lämpö delegoi vikailmoitukset ohjelmistorobotille.
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Syksyn ATK-terveiset Syksyn ATK-terveiset Blogi 4.11.2024 Työni Isännöintiliitossa koostuu pitkälti sellaisesta työstä, jonka tulokset näkyvät usein vasta ajan kanssa. Etenkin vaikuttamisteemojen parissa vaaditaan pitkäjänteisyyttä, mutta onneksi viime kuukausina on saatu hommia...