Pikaopas: Näin johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti (lisäpalvelu)
Miten johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti? Lataa pikaopas ja lue vinkit!
Miten johdat asiakasyhtiöitäsi suunnitelmallisesti? Lataa pikaopas ja lue vinkit!
Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Muutos vaatii syntyäkseen ajattelutyötä, tukivoimia ja usein myös hankintoja. Nurmijärven Kodit Oy kuuntelee uudistuksia tehdessä niin asiakkaita, työntekijöitä kuin ulkopuolisia asiantuntijoitakin. Nurmijärven kodeissa käynnistyi viime...
Johtajan esimerkki on tärkeää toimintatapojen muuttamisessa, mutta henkilöstöä tarvitaan niiden kehittämiseen.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...
Tapiolan Lämpö delegoi vikailmoitukset ohjelmistorobotille.
Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Lähetimme aiemmin keväällä jäsenillemme kyselyn, jossa kysyimme mikä tänään harmittaa. Pyysimme kunnon avautumista kesken pahimpien kevätkiireiden. Kysely oli yksi kaikkien aikojen suosituimpia kyselyitämme: vastauksia tuli...