Johtaja tarvitsee aikaa kehittämiseen Johtaja tarvitsee aikaa kehittämiseen Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
”Yhtenäiset tavat antavat aikaa” ”Yhtenäiset tavat antavat aikaa” Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Miksi Isännöintiliitto palkitsi asumisen kehittäjiä? Miksi Isännöintiliitto palkitsi asumisen kehittäjiä? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Asuminen kehittyy kuuntelemalla Asuminen kehittyy kuuntelemalla Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Toimiiko teillä kokeilemisen kulttuuri? Toimiiko teillä kokeilemisen kulttuuri? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...
Miia Mettälä: ”Johtaja saa myös nauraa” Miia Mettälä: ”Johtaja saa myös nauraa” Artikkelit 30.10.2018 Miia Mettälän työura ei ole kulkenut perinteisintä rataa. Mettälä valmistui ja työllistyi alun perin kiinteistösihteeriksi, opiskeli työn ohella isännöitsijäksi ja päätyi välittömästi valmistumisen jälkeen johtamaan...
Isännöinti, osakkaat ja asukkaat haluavat digitalisoitua Isännöinti, osakkaat ja asukkaat haluavat digitalisoitua Artikkelit 25.10.2018 Keskiviikkona Helsingissä järjestetty Isännöinti Goes Digi -tapahtuma kokosi isännöinnin ja digitalisaation asiantuntijat pohtimaan isännöinnin tulevaisuutta digiaikana. – Isännöintialan näköalattomuus on vaihtunut kilpailutahdoksi digitalisaatioon suhtautumisessa. Yli...
Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Päivi Tuunanen: Kehitys ei valu ylhäältä alas Artikkelit 19.10.2018 Johtajan esimerkki on tärkeää toimintatapojen muuttamisessa, mutta henkilöstöä tarvitaan niiden kehittämiseen.
Mauri Niemelä: ”Myötäelämisen taito on johtajalle välttämätön” Mauri Niemelä: ”Myötäelämisen taito on johtajalle välttämätön” Artikkelit 9.10.2018 Oulun Isännöitsijätoimisto Oy:n toimitusjohtaja Mauri Niemelän mukaan vuorovaikutus ja kuuntelu ovat onnistuneen johtamisen kulmakiviä.