Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Blogi 17.5.2017 Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Isännöintiala kehittyy vain yhteistyöllä Isännöintiala kehittyy vain yhteistyöllä Blogi 7.3.2017 Isännöinti on ala, joka nojaa vahvasti yhteistyöhön. Jokaisella menestyvällä isännöintiyrityksellä on ympärillään luotettavien toimijoiden verkosto, joiden avulla isännöinti ratkoo taloyhtiöiden ongelmia. Myös Isännöintiliitto on kerännyt...
CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja CRM: Asiakkuuden johtamista ilman muistilappuja Blogi 4.1.2017 Asiakkuudenhallinta ja asiakkuuden johtaminen ovat vähitellen rantautuneet käsitteinä myös isännöintialalle. Vaikka et olisi käyttänyt, olet varmaankin ainakin kuullut CRM:stä (customer relationship management), josta löytyy paljon käytännön...
Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Blogi 7.10.2016 Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...