Johtaja tarvitsee aikaa kehitystyölle
Toimitusjohtaja Risto Pöysän mukaan alaiset saat innostettua mukaan kehityshankkeisiin, kun muistaa perustella muutokset kunnolla.
Toimitusjohtaja Risto Pöysän mukaan alaiset saat innostettua mukaan kehityshankkeisiin, kun muistaa perustella muutokset kunnolla.
Juha-Pekka Manninen on isännöintialan murroksen kasvatti. Nyt hän haluaa auttaa alan menestykseen Isännöintiliitosta käsin.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.
Jäsenraatiin osallistumalla voit auttaa jäsenpalveluiden, kuten koulutusten, kehittämisessä. Kesäkuun haussa raatiin ilmoittautui 80 jäsentä, mutta haku on auki läpi vuoden.
Vastuullisuus on trendikästä. Monen mielestä jokaisen pitäisi nyt miettiä hiilijalanjälkeään ja panostustaan maapallon pelastamiseksi. Yritysmaailmassa organisaatioita kannustetaan pohtimaan omaa sosiaalista, taloudellista ja ympäristövaikutustaan. Jopa hampurilaisravintolat...
Hektinen arki. Mahtavaa päästä koulutukseen, vieläpä kahdeksi päiväksi. Valitsen puheenvuorojen joukosta ajankohtaisen aiheen, josta olen kuullut keskusteluja. Haluan tietää, mistä on kyse. Lisäksi pistäydyn kuulostelemassa...
Isännöintialan digitaalisen kehityksen keskeisin haaste on, että järjestelmät ja digitaaliset palvelut ovat pääosin suhteellisen kauan käytettyä teknologiaa.