Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Blogi 9.4.2019 Isännöintialalla on paljon kehittämispotentiaalia digitaalisen asioinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisessä. Digikehittäminen vaatii aikaa, keskittymistä, rahaa, alan osaamista ja näkemyksellisyyttä. Haaste alalla on riittämättömät resurssit ja osaaminen....
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Kokeilukulttuuri tuli kiinteistöalalle Kokeilukulttuuri tuli kiinteistöalalle Blogi 22.1.2019 Toimiala toisensa jälkeen digitalisoituu, mutta kiinteistö- ja rakentamisala on pitkään pitänyt puoliaan disruptiota vastaan. Pienet marginaalit, asiakkaiden vanhoillisuus ja tuotekehittämisen vähäisyys löytyvät usein listasta, kun...
Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Artikkelit 5.12.2018 -Moni asia on isännöintialalla parantunut ja isännöinti on ammattimaistunut. Esimerkiksi 20 vuotta sitten alalla oli vielä paljon omatoimi-isännöitsijöitä. Haasteita kuitenkin aiheutuu yhä siitä, että alalla...
Materiaali: Aamiaisinfo: Kuinka päästä yrityksen digikehittämisessä liikkeelle? (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Kuinka päästä yrityksen digikehittämisessä liikkeelle? (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Aamiaisinfossa jaettiin ideoita ja neuvoja digikehittämisen aloittamiseen niille, jotka miettivät yrityksen toimintojen digitalisoinnin hyötyjä. Tilaisuuden esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä. Sisältö: Kuinka päästä yrityksen digikehittämisessä liikkeelle?
Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Sähköautot tulevat taloyhtiöihin -aamiaisinfon materiaalit. Tilaisuudessa käsiteltiin päätöksentekoa, joka liittyy sähköautojen tuloon taloyhtiöihin, sekä sähköautoihin liittyviä avustuksia ja niiden hakemista. Tilaisuuden materiaalit voit ladata oikealla näkyvistä linkeistä. Sisältö: Tommi Leppänen: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin - Päätöksen teon avaimet Tapio Kallioinen: Näin haet sähköautojen latausinfra-avustusta ARA: Sähköautot: Latausinfra-avustustuksen hakuohje ARA: Sähköautot: Latausinfra-avustuksen haku pähkinänkuoressa
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc
Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat? Blogi 31.10.2018 Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...