ASTU-hanke haastaa asumisen palvelujen arvoketjuja – mukana viisi isännöintiyritystä ASTU-hanke haastaa asumisen palvelujen arvoketjuja – mukana viisi isännöintiyritystä Artikkelit 9.4.2019 VTT:n vetämä Asumisen Tulevaisuus (ASTU) -hanke haastaa asumiseen liittyvien toimialojen vakiintuneita ja tarjoajakeskeisiä arvoketjuja sekä pirstaloituneita markkinoita.
Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Blogi 9.4.2019 Isännöintialalla on paljon kehittämispotentiaalia digitaalisen asioinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisessä. Digikehittäminen vaatii aikaa, keskittymistä, rahaa, alan osaamista ja näkemyksellisyyttä. Haaste alalla on riittämättömät resurssit ja osaaminen....
Valvottua laatua isännöintiin Valvottua laatua isännöintiin Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Työhyvinvointi tuottaa Työhyvinvointi tuottaa Isännöinti-lehtiartikkeli 20.2.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Asunto-osakeyhtiölaki vaatii uudistamista Asunto-osakeyhtiölaki vaatii uudistamista Isännöinti-lehtiartikkeli 13.2.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Juhlitaan erilaisuutta Juhlitaan erilaisuutta Isännöinti-lehtiartikkeli 29.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Kokeilukulttuuri tuli kiinteistöalalle Kokeilukulttuuri tuli kiinteistöalalle Blogi 22.1.2019 Toimiala toisensa jälkeen digitalisoituu, mutta kiinteistö- ja rakentamisala on pitkään pitänyt puoliaan disruptiota vastaan. Pienet marginaalit, asiakkaiden vanhoillisuus ja tuotekehittämisen vähäisyys löytyvät usein listasta, kun...
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asiakasviestinnästä Innostu asiakasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään