Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Sähköautot tulevat taloyhtiöihin -aamiaisinfon materiaalit. Tilaisuudessa käsiteltiin päätöksentekoa, joka liittyy sähköautojen tuloon taloyhtiöihin, sekä sähköautoihin liittyviä avustuksia ja niiden hakemista. Tilaisuuden materiaalit voit ladata oikealla näkyvistä linkeistä. Sisältö: Tommi Leppänen: Sähköautot tulevat taloyhtiöihin - Päätöksen teon avaimet Tapio Kallioinen: Näin haet sähköautojen latausinfra-avustusta ARA: Sähköautot: Latausinfra-avustustuksen hakuohje ARA: Sähköautot: Latausinfra-avustuksen haku pähkinänkuoressa
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc
Muutoksiin valmis johtaja Muutoksiin valmis johtaja Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kehitys ei valu ylhäältä alas Kehitys ei valu ylhäältä alas Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Minkä kolmesta valitset? Minkä kolmesta valitset? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Johtaja tarvitsee aikaa kehittämiseen Johtaja tarvitsee aikaa kehittämiseen Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
”Yhtenäiset tavat antavat aikaa” ”Yhtenäiset tavat antavat aikaa” Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään