Isännöintipalvelujen yleiset sopimusehdot ISE 2007 (lisäpalvelu) Isännöintipalvelujen yleiset sopimusehdot ISE 2007 (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Isännöintipalvelujen yleisiä sopimusehtoja (ISE 2007) noudatetaan isännöintipalveluista tai muista vastaavista kiinteistöjohtamista koskevista palveluista tehdyissä sopimuksissa, jollei ehdoista ole sovittu toisin. Sisältö: ISE 2007
Webinaari: Markkinointi uusasiakashankinnassa Webinaari: Markkinointi uusasiakashankinnassa Webinaarit ja videot 4.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Blogi 13.5.2019 Sopivien isännöintiyritysten löytäminen on vaikeaa internetin hakukoneista huolimatta. Moni päätyy kyselemään tutuilta ja naapuritaloyhtiöiltä vinkkejä hyvistä isännöintiyrityksistä, kuten eräs haastattelemani helsinkiläispuheeenjohtaja.
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Blogi 29.6.2018 Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Isännöinti tarvitsee faneja Isännöinti tarvitsee faneja Blogi 13.11.2017 Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...
Korjaamaton sato houkuttelee rahaa isännöintialalle Korjaamaton sato houkuttelee rahaa isännöintialalle Blogi 3.10.2017 Isännöintiala on alkanut keskittyä ja houkuttelee sijoittajia jo alan ulkopuolelta. Ei ihme, sillä digitalisaation lisäksi alalla on useampi korjaamaton sato – siis kosolti alihyödynnettyä bisnespotentiaalia.
Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Blogi 22.6.2017 Ikääntyvä väestö ja yksilöllistyvät odotukset asumisen palvelujen suhteen, kaupunkikeskeisyys ja voimakkaasti kasvava korjausvelka haastavat isännöintiä. Uudistumispaineita alalle tuo myös keskittymis- ja sukupolvenvaihdospaineet. Isot kasvavat ja...