4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Asiakas on aktiivinen etsijä Asiakas on aktiivinen etsijä Blogi 12.10.2016 Kuulemme jatkuvasti, kuinka digitalisaatio muuttaa radikaalisti yrityksien tapoja markkinoida ja myydä ja toisaalta asiakkaiden tapaa ostaa. Kävin puhumassa Isännöintipäivillä (16.9.2016 Jyväskylä) tästä aiheesta. Puheenvuorossani käsittelin digitalisaation...
Hae isännöintiä -palvelu uudistuu, koska isännöinti on uudistunut Hae isännöintiä -palvelu uudistuu, koska isännöinti on uudistunut Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Blogi 24.10.2016 Markkinointiautomaatiolla voidaan tehostaa markkinointia tarjoamalla sopivaa sisältöä oikeaan aikaan valitulle kohderyhmälle. Sähköpostimarkkinointi on yksi markkinointiautomaation väline. Automaatio kuulostaa helpolta tavalta markkinoida. Mutta mistä siinä on...
Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Blogi 13.5.2019 Sopivien isännöintiyritysten löytäminen on vaikeaa internetin hakukoneista huolimatta. Moni päätyy kyselemään tutuilta ja naapuritaloyhtiöiltä vinkkejä hyvistä isännöintiyrityksistä, kuten eräs haastattelemani helsinkiläispuheeenjohtaja.
Isännöinti tarvitsee faneja Isännöinti tarvitsee faneja Blogi 13.11.2017 Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...
Isännöintipalvelujen yleiset sopimusehdot ISE 2007 (lisäpalvelu) Isännöintipalvelujen yleiset sopimusehdot ISE 2007 (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Isännöintipalvelujen yleisiä sopimusehtoja (ISE 2007) noudatetaan isännöintipalveluista tai muista vastaavista kiinteistöjohtamista koskevista palveluista tehdyissä sopimuksissa, jollei ehdoista ole sovittu toisin. Sisältö: ISE 2007
JIP-Isännöinti uudisti ilmeensä JIP-Isännöinti uudisti ilmeensä Isännöinti-lehtiartikkeli 17.9.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Korjaamaton sato houkuttelee rahaa isännöintialalle Korjaamaton sato houkuttelee rahaa isännöintialalle Blogi 3.10.2017 Isännöintiala on alkanut keskittyä ja houkuttelee sijoittajia jo alan ulkopuolelta. Ei ihme, sillä digitalisaation lisäksi alalla on useampi korjaamaton sato – siis kosolti alihyödynnettyä bisnespotentiaalia.