Lupaa rohkeasti Lupaa rohkeasti Isännöinti-lehtiartikkeli 18.9.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi Blogi 22.6.2017 Ikääntyvä väestö ja yksilöllistyvät odotukset asumisen palvelujen suhteen, kaupunkikeskeisyys ja voimakkaasti kasvava korjausvelka haastavat isännöintiä. Uudistumispaineita alalle tuo myös keskittymis- ja sukupolvenvaihdospaineet. Isot kasvavat ja...
Millä perustein annat asiakkaan valita? Millä perustein annat asiakkaan valita? Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee? Blogi 29.6.2018 Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Blogi 18.10.2016 Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.
Vinkit yrityksen markkinointiin Vinkit yrityksen markkinointiin Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Webinaari: Markkinointi uusasiakashankinnassa Webinaari: Markkinointi uusasiakashankinnassa Webinaarit ja videot 4.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään