Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Blogi 24.10.2016 Markkinointiautomaatiolla voidaan tehostaa markkinointia tarjoamalla sopivaa sisältöä oikeaan aikaan valitulle kohderyhmälle. Sähköpostimarkkinointi on yksi markkinointiautomaation väline. Automaatio kuulostaa helpolta tavalta markkinoida. Mutta mistä siinä on...
Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Blogi 18.10.2016 Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.
Asiakas on aktiivinen etsijä Asiakas on aktiivinen etsijä Blogi 12.10.2016 Kuulemme jatkuvasti, kuinka digitalisaatio muuttaa radikaalisti yrityksien tapoja markkinoida ja myydä ja toisaalta asiakkaiden tapaa ostaa. Kävin puhumassa Isännöintipäivillä (16.9.2016 Jyväskylä) tästä aiheesta. Puheenvuorossani käsittelin digitalisaation...